Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:46:48 GMT

سوسیداد 2 - 2 بارسلونا؛ شوک در آستانه ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۳۹۸

سوسیداد 2 - 2 بارسلونا؛ شوک در آستانه ال کلاسیکو

بارسلونا در خانه سوسیداد با نتیجه 2-2 متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه ال کلاسیکوی حساس مقابل رئال مادرید، بارسلونا در خانه سوسیداد نتوانست به برتری دست یابد و با نتیجه 2-2 متوقف شد تا با از دست دادن دو امتیاز خود را آماده جدال با رئال مادرید کند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه ششم و برای سوسیداد ایجاد شد، اما ضربه اویارزابال از گوشه محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در دقیقه 11 و با خطای بوسکتس روی یورنته، سوسیداد صاحب یک ضربه پنالتی شد که اویارزابال آن را تبدیل به گل کرد و سوسیداد با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتاد.

 

در دقیقه 15 لوییس سوارز می توانست گل تساوی را برای بارسلونا به ثمر برساند، اما ضربه والی او با عکس العمل زیبای رمیرو همراه شد. دقایقی بعد و با توپربایی بازیکنان سوسیداد، اودگارد از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 سوسیداد صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل دوم شد، اما ضربه پورتو از گوشه سمت راست محوطه با دخالت جرارد پیکه همراه شده و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

 

اما در دقیقه 38 بارسلونا به گل تساوی دست یافت. روی پاس عمقی لوییس سوارز، آنتوان گریزمان با دروازه سوسیداد تک به تک شده و با یک ضربه چیپ تماشایی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ داد و توپی از خط دروازه ها گذر نکرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

اما بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. لیونل مسی در موقعیت دو به یک به لوییس سوارز پاس داد تا این مهاجم باتجربه به راحتی دروازه خالی را باز کند.

 

 

در دقیقه 52 بارسلونا می توانست به گل سوم هم دست پیدا کند، اما ضربه محکم آنتوان گریزمان از گوشه محوطه با عکس العمل تماشایی رمیرو همراه شد.

 

در دقیقه 58 بارسلونا یک بار دیگر صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه سر جرارد پیکه از نزدیکی خط دروازه توسط مدافعان سوسیداد بازگردانده شد.

 

اما در دقیقه 62 این سوسیداد بود که به گل رسید. روی اشتباه لنگله در میانه میدان، سوسیداد صاحب موقعیت شد. ارسال مونرئال با دفع تراشتگن همراه شد و روی ریباند ایساک موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند.

 

دقایقی بعد سوسیداد با خلق موقعیت مسلم گلزنی تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربات سر مرینو و ویلیام خوزه در دو صحنه متوالی با عکس العمل زیبای تراشتگن دفع شد.

 

در دقیقه 86 و روی پاس سمدو، لوییس سوارز در گوشه محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما تعلل او در نهایت باعث از دست رفتن این موقعیت شد تا در نهایت بارسلونا و سوسیداد به تساوی 2-2 رضایت دهند.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب، لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل اورتون قرار گرفت. در حالی‌که کمتر کسی انتظارش را داشت، شاگردان شان دایش با غافلگیر کردن قرمزها آنها را با دو گل شکست دادند.

ویدئو: 330937

بازی با برتری اورتون آغاز شد. آنها در دقیقه ۷ روی برخورد کالورت لوین و آلیسون بکر به یک پنالتی رسیدند اما چون مهاجم اورتون در آفساید قرار داشت، پنالتی رد شد.

لحظاتی بعد ضربه خطرناک نونیز را گادفری به زیبایی از روی خط بیرون کشید.

در دقیقه ۱۳ ضربه برنتویت با اختلاف نسبتاً زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد کالورت لوین با ضربه سر دروازه مهمان را تهدید کرد اما آلیسون با سیوی فوق‌العاده توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ روی اشتباهات پی در پی بازیکنان لیورپول، توپ در سمت چپ محوطه به برنتویت رسید و او در حالی‌که ضربه‌اش با سیو ناقص آلیسون مواجه شد، توانست به گل اول برسد.

در دقیقه ۳۵ ضربه نونیز را پیکفورد به زیبایی با پا دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول لیورپول فشار حملاتش را بیشتر کرد اما مدافعان اورتون عالی ظاهر شدند تا میزبان با برتری به رختکن برود.

در دقیقه ۴۸ سانتر رابرتسون به فن‌دایک رسید اما ضربه سر او را پیکفورد مهار کرد.

هفت دقیقه بعد شوت از راه دور و محکم ادریسا گیه را آلیسون به زیبایی هر چه تمام‌تر دفع کرد.

در دقیقه ۵۸ روی سانتر مک‌نیل، کالورت لوین با پروازی بلند با ضربه سر دروازه آلیسون را برای بار دوم باز کرد.

دقایقی بعد برنتویت می‌توانست اختلاف را به ۳ برساند اما ضربه سرش با فاصله‌ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک و فنی لوئیز دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و دفع شد.

لحظاتی بعد سانتر آرنولد در محوطه جریمه به صلاح رسید اما ضربه ناامیدکننده او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه اورتون بازی را مدیریت کرد و لیورپول نتوانست هیچکدام از گل‌های خورده را جبران کند تا درنهایت بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد.
لیورپولی‌ها با این شکست با همان ۷۴ امتیاز و فاصله سه امتیازی تا آرسنال صدرنشین، در رتبه دوم ماندند.

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود