Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:24:58 GMT

توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی در ازنا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۴۲۴

توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی در ازنا

سردار حاجی محمد مهدیان‌ نسب شنبه عصر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ازنا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جاده ازنا- شازند ۵ دستگاه خودرو (شوتی) حامل بار قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی ۹۰ طاقه پارچه، یک هزار و ۱۱۲ عدد ساعت مچی، یک هزار ۲۰۰ عدد سررسید، ۲ هزار و ۸۰۰ عدد اسباب‌بازی، یک هزار و ۸۰۰ تراش و یک دستگاه یخچال دوقلو کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر شدند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان ازنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان ازنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان ازنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد