Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: داور دیدار مقابل استقلال در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز دو پنالتی اشتباه علیه ما گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین مالکی بعد از شکست 4 بر یک مقابل استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:‌همین داور در دیدار مقابل ماشین‌سازی در تبریز دو پنالتی اشتباه علیه ما گرفت نمی‌دانم درباره داوران چه بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گلی که  زد توسط او به ثمر رسید یا گل به خودی بود، گفت: نمی‌دانم من ضربه را زدم و با برخورد به پای مدافع استقلال وارد دروازه شد.

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره خطای هند چشمی که کارشناسان عنوان کرده اند پنالتی نبوده است، تصریح کرد: واقعاً پنالتی نبود؟ شاید چون برای شاهین بوده گفته‌اند پنالتی نیست، اگر برای استقلال بود حتماً پنالتی می‌گرفتند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال