Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در شب خاموش مسی مقابل سوسیداد متوقف شد و با تساوی راهی ال کلاسیکو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هفدهم لالیگا از ساعت 18 و30 دقیقه بارسلونای صدرنشین در دیدار مقابل ال‌کلاسیکو در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیداد بود.

شاگردان والورده که می‌خواستند با برد راهی ال‌کلاسیکو شوند در این دیدار نزدیک و نفس‌‌گیر نتوانستند به برد دست یابند و بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا بارسا با توقف مقابل سوسیداد به استقبال ال‌کلاسیکو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رئال سوسیداد مایکل اویارزابال پنالتی 12 و الکساندر ایساک 62 گلزنی کردند و برای کاتالان‌ها گریژمان 38 و سوارس 49 موفق به گشودن دروازه میزبان شدند.

مسی در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما یک پاس گل ارسال کرد.

در دیگر دیدار امروز گرانادا با نتیجه 2 بریک در خانه مقابل لوانته متحمل شکست شد.

در همین چارچوب فردا رئال مادرید به مصاف والنسیا خواهد رفت.

در جدول لالیگا بارسا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال با 35 امتیاز در صدر ماند.سوسیداد با 28 امتیاز در رتبه چهارم است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید لالیگا ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد