Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل زیرساختی و تامین انرژی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان از جمله برق، آب و گاز به زودی حل می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در جلسه رسیدگی بر مشکلات شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان با مساحت 1 هزار و 500 هکتار و در قالب 8 زون طراحی شده است که عملیات اجرایی 110 هکتار از آن در دست اجرا است و به زودی 20 هکتار از این گلخانه به سرمایه‌ گذاران واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان به زودی حل می‌شود افزود: با توجه به اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل زیرساختی و تامین انرژی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان از جمله برق، آب و گاز به زودی حل می‌شود.

بهنامجو از تامین منابع مالی و اعتبارات لازم خط ریلی و پایانه صادراتی تازه‌کند مغان خبر داد و تصریح کرد: با تامین 150 میلیارد تومان منابع مالی این خط ریلی و ایجاد پایانه صادراتی تازه‌کند موضوع صادرات استان سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

ایجاد اشتغال برای 100 نفر با احداث مجتمع گلخانه ای در رودان/ رکورد احداث گلخانه شکسته می شود + فیلماصفهان| گلخانه‌ها نوشداروی تشنگی زمین در شهرضا؛ احداث گلخانه در هزار توی دریافت مجوزاستان اردبیل در احداث گلخانه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

استاندار اردبیل شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان را صادرات محور دانست و بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان با هدف صادرات به کشورهای همسایه به خصوص حضور در بازار روسیه ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: ایجاد خط ریلی شهرستان پارس‌آباد به جمهوری آذربایجان این امکان را فراهم می‌کند که صادرات محصولات گلخانه‌ای بدون مشکلی انجام شود.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان