Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:53:45 GMT

مدارس البرز فردا یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۴۷۱

مدارس البرز فردا یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل شد

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز تمام مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح و عصر بجر شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا یکشنبه تعطیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: شهرداری‌ها به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی‌ها فردا یکشنبه از اجرای پروژه‌های عمرانی که منجر به تشدید آلودگی هوا می‌شود و سوزاندن ضایعات فضای سبز شهری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی درویش پور همچنین با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای مصوبات این کمیته برای کمتر شدن میزان آلاینده‌ها بویژه شهرداری‌ها و نیروی انتظامی از پلیس راهور خواست همچنان از تردد خودرو‌های دودزا و آلاینده در سطح استان جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: معادن شن و ماسه آلاینده نیز باید فردا هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.

درویش پور خاطرنشان کرد: استقرار پایگاه‌های امداد و نجات اورژانس و جمعیت هلا ل. احمر به منظور امدادرسانی سیار به شهروندان و مراجعان احتمالی در سطح مناطق مختلف شهری ضروری است.

وی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت‌هایی که آلودگی هوا را تشدید می‌کند گفت: خودداری از فعالیت‌هایی ورزشی و عمرانی مانند آسفالت معابر و خیابان ها، سوزاندن لاستیک، فعالیت معادن و کارخانجات از جمله مسائل مهم به تصویب رسیده در کارگروه اضطرار و آلودگی هوا است.

وی اظهار داشت: اعمال قانون در این روز‌ها به طور دقیق اجرا شود به خصوص با صنایع آلاینده و افرادی که خودرو آنان معاینه فنی لازم را ندارند به جد برخورد شود.

معاون استاندار البرز افزود: دستگاه‌های امداد رسان، ایستگاه‌های سیار اوراژانس خود را به ویژه در فردیس، اشتهارد، کرج و نظرآباد فعال کنند همچنین بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به شهروندان داشته باشند.

درویش پور ضرورت بکارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران این استان البرز را مورد تاکید قرارداد و اعلام کرد که ۶۲ درصد آلودگی هوا منابع متحرک از جمله خودرو‌ها هستند که در روز یکشنبه با توجه به شدت آلودگی هوا از تردد حتی اتوبوس‌های آلاینده نیز باید خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام هر نوع پروژه عمرانی از سوی شهرداری‌ها در شهرستان‌های کرج بجز بخش آسارا و در اشتهارد، فردیس و نظرآباد ممنوع است.

معاون استاندار البرز در خصوص آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان بیان داشت: پلیس راهور، اورژانس، مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز اقدام به خدمت رسانی کنند.
درویش پور تاکید کرد:برای کنترل وضعیت، واحد‌های صنعتی آلاینده و معادن شن و ماسه فردا تعطیل خواهند بود و همراهی شهروندان نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد و انتظار می‌رود فردا تا حد امکان از خودرو‌های شخصی استفاده نشود.

نظر شما

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آلودگی هوا مدارس البرز آلایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای میانه این هفته و در جریان شکست 1-0 اسکاتلند ‏مقابل ایرلند شمالی، ضربه‌ای سخت به لیورپول وارد شد چرا که اندی رابرتسون، مدافع ‏اسکاتلندی این تیم لنگ لنگان و در حالیکه اشک می‌ریخت زمین را ترک کرد. ‏

مصدوم شدن رابرتسون در آستانه بازی‌های حساسی که می‌تواند تکلیف قهرمانی فصل ‏لیگ برتر را مشخص کند بدترین خبر ممکن برای تیم یورگن کلوپ بود. لیورپول از روز ‏یکشنبه به مدت هشت روز سه بازی در لیگ برتر انجام می‌دهد. آنها روز یکشنبه به ‏مصاف برایتون رفته، سه‌شنبه با شفیلد یونایتد دیدار کرده و یکشنبه هفته بعد در ‏دیداری حساس به مصاف منچستریونیتد می‌روند. لیورپولی‌ها چند روز بعد هم در لیگ ‏اروپا دیداری حساس مقابل آتالانتا خواهند داشت. ‏

بعد از مصدوم شدن رابرتسون در دیدار تیم ملی اسکاتلند شایعات حاکی از این بود که او ‏احتمالا فصل را از دست داده است. اما امروز دیلی‌میل به نقل از منابع خود در باشگاه ‏لیورپول خبر داد که مصدومیت رابرتسون آنقدر که تصور می‌شد جدی نیست. ‏

با اینحال هنوز مشخص نیست او به بازی یکشنبه مقابل برایتون می‌رسد یا نه. دیلی‌میل ‏می‌گوید منابعش گفته‌اند کادر فنی انتظار ندارد او را مقابل برایتون در اختیار داشته ‏باشد. ‏

یورگن کلوپ برای بازی روز یکشنبه دردسر بزرگی دارد. دیوگو ژوتا و ترنت الکساندر آرنولد ‏هم به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند و در نتیجه کلوپ چاره‌ای ندارد در پست دفاع ‏کناری از دو بازیکن جوان استفاده کند. ‏

دیگر خبرها

  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد
  • آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا ۷ فروردین