Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همزمانی حوادث ایران و عراق و لبنان را نباید ساده ببینیم، گفت: هزاران توطئه پشت این مسائل است.

قربانعلی دُری نجف آبادی در آیین تکریم خادمان اربعین حسینی در استان کرمانشاه که عصر امروز (23 آذرماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین دستگاه های خدمات رسان در اربعین برگزار شد،به تحرکات دشمنان و تلاش‌های آنها برای تیره کردن روابط ایران و عراق اشاره کرد و یادآور شد: حوادث اخیر در کشور به دنبال سهمیه بندی بنزین و نیز همزمانی با حوادث عراق و لبنان به این سادگی نیست و هزاران توطئه و خیانت پشت آن خوابیده و همانطور که دشمنان این مرز و بوم خودشان اعتراف کردند دو تا سه سال برای این حوادث نقشه کشیده و توطئه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حوادث بعضا شاهد کشته سازی بودیم که خیانتی بس عظیم در حق ملت هاست،گفت: دشمن در تلاش است تا اتحاد کشورهای دوست و همسایه ایران و عراق را به هم بریزد.

دُری نجف آبادی تاکید کرد: با توجه به اوضاع فعلی نباید به دشمنان اجازه سوءاستفاده از این شرایط را بدهیم و دولت و مجلس در این زمینه باید هوشیار باشند و برای روابط حسنه دو کشور تلاش کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: عضو مجمع تشخیص اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل

خودروهای پلاگین هیبرید به عنوان فناوری مهم در حوزه خودروهای انرژی نو که به طور روز افزون در کشورهای توسعه یافته رشد یافته‌اند، از مزایای بسیاری مانند رانندگی برقی - بنزینی، برد بسیار طولانی، مصرف سوخت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برخوردارند.

تهران-ایسنا- روابط عمومی مدیران خودرو گزارش کرد، یکی از خودروهای پیشتاز تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید است که به پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین سیستم انتقال سه دنده DHT و سیستم مدیریت باتری مجهز شده است.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در مقایسه با یک خودرو بنزینی و معمول که همه ما حداقل یک بار و یا چندین سال با آن رانندگی کرده‌ایم، نیروی محرکه قوی و سبز و تجربه سفر بهتری را برای کاربران خود در سناریوهای مختلف با مصرف سوخت و رانندگی بهتر ارائه می‌کند. این خودرو پلاگین هیبرید همان چیزی است که شما را برای ورود به دنیای انرژی‌های نو ترغیب می‌کند و می‌تواند کیفیت و کارایی را در کنار صرفه‌جویی به شما عرضه می‌کند.

برای درک کیفیت‌های ویژه تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نسبت به یک خودرو بنزینی، کافی است نگاهی گذرا به ویژگی‌های متمایز و برتر این کراس اور پلاگین هیبرید داشته باشیم.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به علت وجود دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی، مصرف سوخت کمتری دارد و در نتیجه شما زمان کمتری به ایستگاه های سوخت مراجعه می‌کنید و ضمن کاهش هزینه‌ها، زمان خود را هم مدیریت خواهید کرد.

به علت وجود باتری ۱۹.۲۷ کیلو وات ساعتی که با موتور بنزینی تلفیق می‌شود، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر برابر ۱.۸ لیتر است.

قدرت بیشتر

از نظر سیستم انتقال قدرت، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از موتور فوق العاده ۱.۵ لیتر توربوشارژر و دو موتور الکتریکی و گیبرکس DHT (که مخصوص خودروهای پلاگین هیبرید هستند) استفاده می‌کند و حداکثر قدرت ۲۳۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر را تولید و در نهایت شما امکان عبور از هر مسیری را دارید.

این موتور قدرتمند دارای شتاب ۷.۶ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است که از سریع‌ترین کراس‌اورهای بازار به حساب می‌آید.

پیمایش بیشتر

به دلیل باتری ۱۹.۲۷ کیلو وات ساعتی و مخزن سوخت ۶۰ لیتری، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با هر بار شارژ بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند و بدون محدودیت شهری می‌توانید سفرهای مسافرتی یا مسافرت‌های طولانی شوید.

همچنین این خودرو در شرایط تمام برقی و برای سفرهای داخل شهر و روزانه، ۸۰ کیلومتر را طی می‌کند که یک گزینه پاک و اقتصادی خواهد بود.

بهره‌وری بالاتر

اگر چه مصرف سوخت در تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید بسیار کمتر است اما بهره‌وری بسیار بیشتر است چون سه موتور الکتریکی و بنزینی قدرت و سرعت بسیار خوبی را تولید می‌کنند که در مقایسه با یک خودرو بنزینی گزینه مطلوب‌تری است.

آلودگی صوتی کمتر

چیزی که در اولین نگاه شما را شگفت زده می‌کند، صدای بسیار اندک تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید است. این خودرو در حالت برقی تقریبا هیچ صدایی را تولید نمی‌کند و از طرفی خودرو دارای عایق کنترل صدای محیط است که تجربه سکوت دل‌انگیز در هیاهوی خیابان‌های پرترافیک را به ارمغان می‌آورد.

کاهش گازهای گلخانه‌ای و کربن دی اکسید

دغدغه جمعی دولت‌ها و ملت‌ها مراقبت از زمین و کاهش اثرات گازهای گلخانه‌ای است و مصرف بیش از حد سوخت‌های فسیلی تهدیدی برای زمین است اما کاهش مصرف سوخت و به خصوص رانندگی در حالت تمام برقی در تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید منجر به کاهش کربن دی اکسید می‌شود و از آلودگی هوا در سالیان آینده جلوگیری می‌کند.

هزینه‌های نگهداری و استهلاک کمتر

تمام مسائلی که گفته شد، منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری در تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید می‌شود چرا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای بنزین نیست و همچنین به علت پیمایش الکتریکی، تعویض روغن موتور نسبت به خودروهای بنزینی کاهش می‌یابد. از سوی دیگر به علت تولید انرژی الکتریکی، استهلاک خودرو هم بسیار کمتر است و خودرو شما عمر بیشتری خواهد داشت.

بازار جهانی خودروهای پلاگین هیبرید با سرعت بسیاری توسعه می‌یابد و فونیکسNEV نیز به طور فعال الگوی توسعه خود را رشد می‌بخشد و تجربه سفر سبز با کیفیت بالاتر را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان خواهد آورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • آسمان لبنان و عراق به روی پروازها بسته شد
  • پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به تشخیص ساده و سریع بیماری سپسیس شدند
  • ساخت نانوبیوسنسوری برای تشخیص ساده و سریع دو بیومارکر بیماری عفونی «سپسیس»