Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وریا غفوری» پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال در این بازی خانگی مقابل شاهین بوشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی اظهار داشت: لازم می‌دانم که پیش از هر چیز از بازیکنان باغیرت استقلال تشکر کنم. کسانی که با تمام مشکلات و موانع تعهد خود را به تیم نشان دادند و ثابت کردند که چقدر به تیم اهمیت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری ادامه داد: آنها خیلی زود از نظر ذهنی خود را بازیابی کرده و از دل و جان مایه گذاشتند.  از این بابت از تمام آنان تشکر می‌کنم و به آنان دست‌مریزاد می‌گویم.

وی در مورد آخرین شرایط و اخبار در مورد استراماچونی تاکید کرد: او حرف‌های زیادی شنیده‌ و منتظر عمل است. به شخصه در چند روز اخیر پیگیر این موضوع بودم. می‌دانم که وزارت ورزش و مسوولان باشگاه هم در تلاش هستند تا مشکلات را هرچه زودتر مرتفع کنند. باشگاه اعلام کرده که تا دوشنبه تمام این مشکلات حل و مطالبات استرا پرداخت می شود و اگر این حرف‌ها صحت داشته باشد او دوشنبه به ایران می‌آید.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در طول ۹۰ دقیقه بازی مقابل شاهین با استراماچونی در ارتباط بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نمی‌توانم به طور کامل همه چیز را توضیح بدهم، زیرا این موضوع درون تیمی است. استراماچونی در ۲ بازی اخیر ترکیب تیم را انتخاب کرده و کمک حال ما بوده است و امروز هم تعیین کرد که چه بازیکنی در ترکیب باشد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این برای اولین بار است که یک تیم در دنیا همزمان سرمربی، سرپرست و مدیرعامل خود را از دست می‌دهد. ما به عنوان بازیکن هم مشکلات زیادی داریم که آنها هم باید حل شود.

غفور در مورد اینکه وی به طور همزمان نقش کاپیتان، سرپرست و سرمربی را در تیم ایفا می کند، تصریح کرد: من فقط کاپیتان هستم و سمت دیگری ندارم. بازیکنان این روزها کار بزرگی می‌کنند و برنامه‌ها را جلو می‌برند. امیدوارم حرف‌هایی که زده شده، عملی شود و تکلیف سرمربی، سرپرست و مدیرعامل باشگاه استقلال نیز مشخص شود.

غفوری در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان قبل از بازی پیام اینستاگرامی استراماچونی را دیده اند یا خیر، تاکید کرد: خیر. تمرکزم ششدانگ روی بازی بود و اطلاعی از این موضوع ندارم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آینده این تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: بازیکنان مطالباتی دارند و باید پرداخت شود و تا زمانی که تکلیف مدیرعامل روشن نشود، نمی‌دانیم آن را از چه کسی مطالبه کنیم. استراماچونی نیز گفته است که در صورتی که مشکلات حل شود برای بازگشت مانعی وجود ندارد. تا دوشنبه صبر می کنیم و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

وی در مورد تعویض‌های استقلال و چیدمان و سیستم این بازی بازی، تصریح کرد: از استراماچونی کمک گرفتیم. ارنج تیم به طور کامل با او بود.

کاپیتان استقلال در رابطه با درخواست امیر قلعه‌نویی برای تعویق بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی گفت: باشگاه باید پاسخگوی این موضوع باشد.

برچسب‌ها وریا غفوری استقلال شاهين بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال شاهين بوشهر وریا غفوری استقلال شاهين بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین، استقلالی‌ها امیدوار هستند یامگا فصل بعد پا به توپ شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت:

خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

کد خبر 845253 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده