Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار جانشین رییس ستاد اربعین استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه از تردد حدود چهار میلیون زائر کربلای معلا در کرمانشاه خبر داد و گفت : این تعداد زائر در هر ۲ مسیر رفت و برگشت از شهر‌های استان عبور کردند.

او گفت : بازگشایی مرز خسروی فرصت مناسبی برای استان ایجاد کرد تا از نزدیک پذیرا و میزبان زوار امام حسین (ع) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به بازگشایی مرز خسروی ستاد اربعین متشکل از ۱۵ کمیته با ۲۰ عضو ثابت در مرکز استان و همچنین در ۱۰ شهرستان که بر سر راه زائران قرار داشتند، تشکیل شد.

الهی تبار با اشاره به تشکیل ۱۸ جلسه تخصصی ستاد اربعین که چهار جلسه آن با حضور مسوُولان کشوری بود، گفت: همچنین در مدت زمان اعزام زوار به کربلای معلا ۲۰ جلسه نیز با حضور مسوولان کشور عراق برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: در این مدت ۳۰ مورد بازدید از مرز خسروی برای نظارت بر کار اعزام زوار انجام شد که ۱۰ مورد آن‌ها توسط مسوولان عالی رتبه دولت و کشور انجام گرفت.

او از راه اندازی ۱۵۰ موکب در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ موکب در خسروی و ۱۲ موکب نیز در قصرشیرین برپا شد، ضمن اینکه تعداد ۱۶ موکب نیز در کشور عراق دایر شد.

الهی تبار گفت: در مدت زمان برپایی همایش عظیم اربعین، ۱۰۰ تا ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار درنظر گرفته شده بود تا مشکلات آن‌ها در این خصوص به حداقل برسد.

جانشین رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: امسال ۳۰۰ هزار زائر از مرز خسروی در اولین سال بازگشایی خود در ایام اربعین به کربلای معلی سفر کردند.

او با قدردانی از کمک‌ها و حمایت‌های جامعه اهل تسنن و اهل حق برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم اربعین، یاد و خاطره مرحوم «صحبت پورافشار» شهردار فقید شهر قصرشیرین را که به تارگی بر اثر سانحه اتومبیل جان خود را از دست داد را نیز گرامی داشت.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات زائر اربعین مسیر رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت