Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی استقلال گفت: مترجم استراماچونی روی نیمکت همکاری فنی می‌کرد. تاریخ انتشار: 20:43 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۸۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بهزاد غلامپور پس از پیروزی برتری 4 بر یک استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*در دو بازی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر تمام زحمات روی دوش بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*متأسفانه کسی در باشگاه نیست، نه مربی داریم و نه مدیرعامل.

*یکسری‌ها تیم را ارنج می‌کردند که گفتند نام آنها را نگوییم.

*مترجم استراماچونی روی نیمکت همکاری فنی می‌کرد. 

بیشتر بخوانید: غفوری: در دو بازی اخیر استراماچونی ترکیب تیم را انتخاب کرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی بهزاد غلامپور مربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و چهارم یا به عبارتی دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم خانگی خود و در مسابقه ای سخت و دشوار میزبان آریس لیماسول خواهد بود.

این چهارمین بازی دو تیم در این فصل است. دو مسابقه رفت و برگشت در مرحله عادی لیگ و یک بازی رفت نیز در دور قهرمانی برگزار شد که آریس لیماسول 2 مرتبه برنده از زمین خارج شد و سهم تیم ساپینتو نیز یک پیروزی بوده است.

آریس لیماسول که تا چهار هفته پیش با یک امتیاز اختلاف، جدی ترین تعقیب کننده آپوئل بود و حتی در مقطعی نیز به صدر رسید، در چهار بازی اخیر خود فقط 2 تساوی کسب کرد و 2 بار شکست خورد تا اختلاف آنها با صدر به عدد 8 برسد و عملا شانسی برای قهرمانی نداشته باشند.

آپوئل امیدوار است که از این وضعیت بحرانی حریف نهایت استفاده را ببرد و فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را در صدر جدول رده بندی حفظ کند. تیمی که امشب به مصاف رقیب سنتی آپوئل یعنی اومونیا می رود و ساپینتو امیدوار است که همشری های آنها، حریف را متوقف کنند.

در مسابقه امشب میان آپوئل و آریس لیماسول، ریکاردو ساپینتو دست به ترکیب تیمش نزده و با همان یازده بازیکن دیدار قبل مقابل پافوس به میدان می رود. سعید مهری در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و امیدوار است که در ادامه وارد زمین مسابقه شود.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است