Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:12:17 GMT

احتمال اعدام رییس جمهور سابق سودان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۶۷۲

دادستانی سودان اعلام کرد که اگر اتهامات وارده به «عمر البشیر» رئیس‌جمهور سابق این کشور در خصوص قتل عمد اثبات شود، وی ممکن است با حکم اعدام مواجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی صدور حکم دو سال حبس برای «عمر البشیر» رئیس‌جمهور عزل شده سودان، حالا دادستانی این کشور از امکان اعدام وی سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکم دو سال حبس البشیر در خصوص پرونده فساد مالی وی صادر شده است، اما پایگاه خبری «سودان ‌تریبون» به نقل از دادستانی این کشور گزارش داده است که اگر اتهامات دیگر البشیر به خصوص درباره قتل عمد در جریان تظاهرات مردم سودان ثابت شود، وی ممکن است اعدام شود.

عمر البشیر امروز در پرونده فساد مالی به تحمل ده سال حبس در نهاد «اصلاح اجتماعی» محکوم شد، اما دادگاه به دلیل شرایط سنی او، حکم را به دو سال تخفیف داد. (جزئیات بیشتر)

همزمان با صدور حکم دو سال حبس رئیس جمهور عزل‌شده سودان، هزاران نفر از طرفداران او علیه دولت موقت این کشور تظاهرات کردند و برخی سیاسیون سرشناس نیز در آن حاضر شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهور در استان سمنان

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منصوری معاون رئیس جمهور در نشست شورای اداری مصوبات سفر هیأت دولت را تشریح می‌کند. تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد، احداث کارخانه‌های صنعتی، احداث راه‌های دسترسی و زیرساخت‌های انتقال خطوط برق به معادن، صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری، تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع‌محور، تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان از جمله این مصوبات است.

کد خبر 6082830

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رییس جمهور در استان سمنان
  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!