Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@20:03:01 GMT

مشاهده قرص در داخل کیک دانش آموز زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۸۴۸

مشاهده قرص در داخل کیک دانش آموز زنجانی

رئیس اداره سلامت و تندرستی ادره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به انتشار خبر کشف قرص در داخل کیک دانش آموز زنجانی، گفت: این خبر از طرف یکی از مدارس ناحیه یک گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عباسی در گفت وگو با موج رسا; با اشاره کشف قرص در داخل کیک دانش آموز زنجانی، اظهار کرد: متاسفانه وجود قرص در داخل کیک یک دانش آموز توسط مدرسه ای در زنجان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سلامت و تندرستی ادره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه این گزارش در آخر وقت اداری برای آموزش و پرورش ارسال شده است، ادامه داد: این مسئله از طرف یکی از مدارس ناحیه یک، آموزش و پرورش استان زنجان گزارش شده است

وی در پاسخ به سوال موج رسا در خصوص نام مدرسه ای که این اتفاق در آن رخ داده است، ابراز کرد: گزارشات در این خصوص جمع آوری شده است و فعلا از افشای نام مدرسه معذوریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: المپیاد مرحله دوم دانش‌آموزی از ۲۵ فروردین‌ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
عباس سلطانی افزود: ۵۸۳ دانش‌آموز پس از قبولی در مرحله نخست این دوره، در مرحله دوم المپیاد‌های دانش‌آموزی استان شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: المپیاد‌های دانش‌آموزی در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبیات، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی، در دو نوبت صبح و عصر هر روز برگزار می‌شود.
سلطانی گفت: آزمون‌های مرحله دوم المپیاد‌های دانش‌آموزی در ناحیه ۵ شهر اصفهان به‌عنوان قطب برگزارکننده، اجرایی می‌شوند.
وی گفت: برگزیدگان دانش‌آموزی مرحله دوم به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند تا با دانش‌آموزان سراسر کشور به رقابت بپردازند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان