Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محسن رشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان‌نور، گفت: یکی از اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل کنونی جامعه است چرا که ضروری است این فرهنگ‌ها به نسل جوان منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های امروز جامعه این است بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل‌ها پیوندی ایجاد شود، افزود: در همین مناطق عملیاتی جنوب و غرب می‌توان این نیاز را رفع کرد چرا که دیدن این مناطق یادآور اتفاقاتی است که در هشت سال دفاع مقدس رخ داده و نسل جوان با ارزش‌ها که مهمترین اجزای یک فرهنگ هستند و از باور‌های یک ملت سرچشمه می‌گیرند آشنا می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی آغاز شده است، بیان کرد: ۵ هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه اعزام دانش آموزان لرستانی در سال ۹۸ است که تا به امروز ۳ هزار نفر از این سهمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و مابقی افراد تا پایان بهمن ماه اعزام می‌شوند.

او به اعزام دانشجویی و خانوادگی در اولویت‌های بعدی نیز اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان نور، اعزام دانشجویان لرستانی است که از ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شوند؛ همچنین در بخش اعزام عمومی خانواده‌های لرستانی می‌توانند با سفر به مناطق عملیاتی جنوب از ظرفیت‌های که سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مناطق آماده کرده، استفاده کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از اعزام تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان و آمادگی این تیم برای مقابله با سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که درصورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی آبفا در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا درصورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

او اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قراردارد همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی بمنظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قراردارند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲