Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید پول استراماچونی دوشنبه صبح به حساب او واریز می‌شود و او به جمع آبی‌پوشان بازخواهد گشت.

علی فتح‌الله زاده عضو هیات مدیره استقلال در خصوص بازگشت استراماچونی گفت: این که چرا بازگشت استراماچونی این گونه به حاشیه رفت، برای این بود که باشگاه استقلال تحت فشار هواداران است و برای این که فکر می‌کنند باشگاه برای بازگشت سرمربی کوتاهی می‌کند، این خبرها را رسانه‌ای می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر استراماچونی قبل از ساعت ۳ حسابش را به ما اعلام می‌کرد، پول به حساب او واریز می‌شد و پول استراماچونی پرداخت می‌شد اما او این کار را بعد از ساعت ۳ انجام داد و به دلیل تعطیلی بانک‌ها در روز شنبه و یک‌شنبه، صبح دوشنبه این پول در حساب جدید استراماچونی خواهد بود. من قرارداد او را به دلیل این که سمت رسمی نداشتم، ندیدم اما این اتفاقات باید با تعامل ۲ طرف حل شود.

او اضافه کرد: در ابتدای فصل ما نتیجه نمی‌گرفتیم و وزارت و مدیریت تحت فشار بود  که مربی تغییر کند. انصاف نیست که وقتی وزارت و مدیران باشگاه پای استراماچونی ایستاده‌اند، ایشان هم باید کمی وقت دهد. مطمئن هستم دوشنبه پول به حساب او ریخته می‌شود و با توجه به علاقه استراماچونی و همسرش به ایران، آن‌ها برخواهند گشت. من هم امروز یک به اصطلاح نیمهچه مسئولیتی پیدا کردم. حتما از فردا پیگیر این موضوع خواهم بود و امیدوارم فردا بعدازظهر خبر خوشی را به هواداران بدهیم.

فتح‌الله‌زاده درباره فکر به جایگزین استراماچونی گفت: وقتی پول آماده شده، یعنی باشگاه استقلال تعهد خود را به این مربی نشان داده است. اگر ایشان به دنبال مسائل دیگری باشد و به تیم بازنگردد، آن زمان ما فکر دیگری خواهیم کرد. ما تا پس فردا منتظر استراماچونی خواهیم ماند. اگر دوشنبه پول بود، استراماچونی هم باید به نیمکت تیم برگردد. نماینده خلیل‌زاده در ایتالیا است تا هر موقع استراماچونی آماده بود برای او بلیت تهیه کند.

عضو هیات مدیره استقلال گفت: من نمی‌خواهم وعده بیخودی بدهم. هر کاری می‌شد که از طرف استقلال انجام شود، با کمی تاخیر که آن هم به دلیل تفاوت تعطیلی‌های ما با آن‌ها، صورت گرفته است. باید تدبیر بیشتری اندیشیده می‌شد و نباید کار به اینجا کشیده می‌شد. همه تلاش می کنیم تا استراماچونی برگردد و دل هواداران شاد شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی