Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی روباه‌ها از ذهنیت تیمش مقابل نوریچ رضایت دارد.

طرفداری- برندان راجرز پس از تساوی 1-1 لسترسیتی-نوریچ سیتی در کینگ پاور، به خاطر از دست دادن دو امتیاز مقابل تیم نوزدهم جدولی ناراحت بود.

به گزارش BBC، لسترسیتی بر خلاف انتظار با گل تیمو پوکی در خانه عقب افتاد ولی حداقل موفق شد با کسب یک امتیاز بازی را به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجرز پس از بازی گفت:

تیم میزبان همیشه دنبال برد است. به نظرم بازیکنانم ذهنیت خیلی خوبی نشان دادند. نوریچ شروع خوبی داشت و به شایستگی جلو افتاد ولی ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. یکی از آن بازی‌های عجیب و غریب بود. یک امتیاز گرفتیم و حالا باید به بازی‌های بعدی بنگریم. بازیکنان خارق العاده بودند. وقتی روی دور برنده شدن هستید، فکر می‌کنید در تمامی بازی‌ها برنده خواهید شد ولی یقینا این طور نیست. تلاش صد درصدی انجام ندادیم. باید از نو شروع کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول در گفتگویی مقابل گری نویل از برنامه اُوِرلَپ نشسته است.

در بخشی از این مصاحبه نویل از او سوال می‌کند که اگر بخواهد سه ستاره بزرگ دنیای فوتبال را به شام دعوت کند، کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند؟ الکساندر آرنولد در پاسخ به این سوال گفت:"استیون جرارد، زین‌الدین زیدان و احتمالا کریستیانو رونالدو."

پاسخ او در نوع خود جالب بود چون به غیر از جرارد که اسطوره لیورپول‌ است، دو اسطوره رئال مادرید را انتخاب کرد که شاید چندان به مذاق طرفداران لیورپول خوش نیاید.

همچنین ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول، در مورد جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل صحبت کرده و هشدارهایی در مورد انتخاب جانشین این مربی آلمانی داده است.

با جدایی قطعی یورگن کلوپ از لیورپول و افزایش شایعات انتخاب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ به عنوان جانشین او، هشدارها برای انتخاب مربی بعدی که سکان هدایت قرمزها را برعهده می‌گیرد، شروع شده است.

خواه روبن آموریم مربی بعدی باشد یا نه، الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره‌های این تیم، ویژگی اصلی‌ای را که دوست دارد مربی بعدی‌اش داشته باشد، توضیح داد:«ذهنیت برنده.» او ادامه داد:"تا زمانی که این ذهنیت وجود داشته باشد، مهم نیست که مربی بعدی چه کسی خواهد بود، اما تا زمانی که رختکن این تمایل را نداشته باشد که همیشه برای بردن تلاش کند، انتخاب مرزی درست نخواهد بود.

اگر مربی انتخاب شود و به سبک او، این ذهنیت برنده وجود داشته باشد، این انتقال به خوبی انجام می‌شود. در حال حاضر می‌دانم که مربی از من می‌خواهد چطور بازی کنم. می‌دانم که در روز اول پیش فصل قرار است چه کاری انجام دهم اما حالا پیش فصل بعدی کاملا متفاوت خواهد بود."

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است