Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ‌ دولت آلمان از ثبت 187 مورد مربوط به اسلام‌هراسی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رصد، دولت آلمان در واکنش به درخواست بازجویی حزب چپ‌ها در فراکسیون پارلمان درباره ارتکاب جنایت‌های مربوط به اسلام‌هراسی در این کشور، اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 187 مورد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برلین تأکید کرد که در این 187 حادثه اسلام‌ستیزانه، هشت نفر زخمی و هشت نفر هم بازداشت شدند و 25 مورد آن در مساجد و عبادتگاه‌های آلمان صورت گرفته است.

دولت آلمان افزود: این در حالی است که در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 132 مورد و در سه ماهه دوم هم 188 مورد ثبت شده است.

پیشتر «مرکز تحقیقاتی پیو» با ارائه گزارشی درباره نحوه نگرش کشورهای مختلف اروپایی به اعتقادات دینی و عبادی مسلمانان اعلام کرده بود که ایتالیا بیشتر از دیگر کشورهای قاره سبز نسبت به مسلمانان حساسیت نشان می‌دهد.

کشورهای انگلیس، اتریش و آلمان نیز پس از ایتالیا بیشترین مخالفت را با گسترش دین اسلام در اروپا دارند. این آمار درحالی است که کشورهای هلند و نروژ به مراتب کمترین حساسیت را نسبت به حضور مسلمانان در کشورشان و مسلمانان شدن یکی از اعضای خانواده خود نشان می‌دهند.

غرب در سال‌های اخیر و پس از وقوع حملات تروریستی در برخی از کشورهای اروپایی، دست به تبلیغات گسترده درباره اسلام‌هراسی با هدف سیاه‌نمایی گسترده علیه دین اسلام و مسلمانان زده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اسلام هراسی آلمان سال 2019 مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق پیامی صادر کرد که متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مؤْمِنِینَ. (توبه، آیۀ ۱۴)

عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.

بی تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.

اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم که إن شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام است. (أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِیبٌ)

کد خبر 6079258

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • عملیات در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند
  • جهان تعظیم می‌کند!