Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بررسی مشکلات مسکن این شهرستان گفت: جلسه شورای مسکن با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

او بیان داشت: در این جلسه با اشاره به ضرورت تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان سال جاری از اقدامات موثر شهرداری شهرستان بندرماهشهر تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی تصریح کرد: در ادامه جلسه در خصوص نحوه انتقال اسناد اراضی مسکن مهر چمران و انعقاد تفاهم نامه با شهرداری چمران جهت ارایه خدمات مطلوب‌تر بحث و تبادل نظر گردید.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در خصوص مسکن مهر شهر چمران نیر گفت: همچنان ضمن گله مندی از انجام نشدن مطلوب از سوی شهرداری بندرامام در سایت مسکن مهر بندرامام، بر فعال شد.

این مقام مسئول در پایان بر آماده سازی و احداث معابر مسکن مهر شهید دستغیب بندرامام خمینی (ره)  تاکید کرد.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همدلی و هم‌افزایی سازنده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و کمیسیون گردشگری شورای شهر و شهرداری یزد در توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از شورای اسلامی شهر یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در خصوص جلسه کمیسیون گردشگری شورا که با حضور سیدمحمد رستگاری مدیرکل اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: بر برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران تاکید شد.

وی ادامه داد: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده‌ها، اعلام آمادگی کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در خصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطرهای احتمالی حفظ شود.

وی گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت نهادها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 746732

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی