Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:29:14 GMT

برنامه هفتگی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۲۰۵

برنامه هفتگی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد

حجت‌الاسلام‌ بهشتی پور برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام‌ «جواد بهشتی پور»در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری گفت: برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شامل ادعیه و زیارات هر روز از ساعت ۶ صبح در شبستان امام خمینی(ره) و با حضور خادمان حرم  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: مراسم سخنرانی حرم مطهر در هفته پایانی آذرماه، از شنبه تا جمعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و میرباقری برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: مراسم دعای توسل با همکاری هیأت جانباران استان قم روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

بهشتی پور تصریح کرد: پنجشنبه بعد از نماز صبح نیز مراسم زیارت عاشورا با نوای علی پیله‌وران تقدیم زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء نیز دعای کمیل با قرائت سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد برگزارخواهد شد و مراسم زیارت جامعه کبیره نیز ساعت ۲۱ توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان افزود: مراسم دعای ندبه نیز روز جمعه همزمان با طلوع آفتاب و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری و قرائت دعا توسط اسلام میرزایی برگزار می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر قرآن شیراز فهما اردبیل مراسم دعای ندبه دعای ندبه حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در صحن و سرای حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران این حرم مطهر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز،مراسم شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شامگاه سه‌شنبه، 4 اردیبهشت 1403 با قرائت زیارت امین الله توسط مهدی سروری شروع خواهد شد و در ادامه حجت‌الاسلام حسین اسلامی به ایراد سخنرانی و پس از آن رضا نظامی به قرائت دعای توسل خواهد پرداخت.

همچنین مراسم عزاداری روز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت‌الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة(عج) برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه های شام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پس از نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین الله توسط مهدی سروری آغاز و پس از آن سخنرانی حجت‌الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور زین‌العابدین غلام در رواق امام خمینی(ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.

بنابراین گزارش ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى(ع) روز سه‌شنبه ساعت 17:00 و چهارشنبه ساعت 10:00 در رواق حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

 همچنین مجلسی به مناسب این ایام حزن انگیز با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود