Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی عصر شنبه در آیین اختتامیه جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان هرمزگان اظهار داشت: دولت در تدوین بودجه، نسبت به مبحث پژوهش نگاه قابل توجهی دارد.

وی تصریح کرد: باید هرچه بیشتر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش در جامعه بکوشیم و برای این کار ساختارها را ساماندهی کنیم تا به نتایج خوبی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی بیان داشت: دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه مدیران دانشگاه ها در هرمزگان نیز با کمک بنگاه‌های اقتصادی و صنایع در راستای اجرای طرح‌های جدید پژوهشی گام بردارند و ارتباط صنعت و دانشگاه با برنامه ریزی مشخص در استان تقویت شود.

استاندار هرمزگان گفت: پیشرفت کشور از طریق توجه به نیروی انسانی و مباحث علمی، پژوهشی و تحقیقاتی میسر می شود و دانشگاه ها باید متناسب با شرایط جدید کشور فعالیت داشته و بر روی ظرفیت های داخلی متمرکز شوند

همتی تاکید کرد: استان هرمزگان نیز باید نقش قابل توجهی در تولید علم و دانش و فناوری در کشور بر عهده بگیرد و در این مسیر گام بردارد.

وی، بر لزوم توجه به امر پژوهش در مدارس تاکید کرد و بیان داشت: مدیران مجموعه آموزش و پرورش باید با آینده نگری تلاش کنند که از هم اکنون دانش‌آموزان با مبحث مهم پژوهش و تحقیق آشنا شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش سرمایه گذاری صنعت علم و دانش نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است