Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@12:03:59 GMT

تمام خیابان‌های بغداد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۳۱۹

صراط:

همه خیابان‌های بغداد که طی بیش از یک ماه اخیر به دلیل تظاهرات عراقی‌ها بسته شده بودند،‌ امروز (شنبه) باز شده‌اند.

یک منبع امنیتی عراق به شبکه ماهواره‌ای »الغدیر» گفت: «نیروهای امنیتی اقدام به بازگشایی خیابان‌های بغداد کردند».

وی با اشاره به کاهش حجم اعتراضات در پایتخت عراق، افزود: «تردد خودروها به حالت عادی و طبیعی خود بازگشته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با کاهش تعداد معترضان و برگزاری اعتراضات پراکنده در بغداد و دیگر استان‌ها، رایزنی‌های سیاسی برای انتخاب نخست‌وزیر عراق، ادامه دارد.

وبگاه خبری «موازین نیوز» امروز به نقل از یک مقام سیاسی مطلع خبر داد، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق روز دوشنبه با صدور حکمی «محمد شیاع السودانی» را به طور رسمی مامور تشکیل کابینه جدید این کشور می‌کند.

مهلت قانونی انتخاب جانشین «عادل عبدالمهدی» در هجدهم دسامبر (۲۷ آذر ماه) به پایان می‌رسد و به گفته کارشناسان اگر گروه‌های سیاسی عراق در این مدت نتوانند رئیس جدید قوه مجریه کشورشان را معرفی نکنند، بیم از بروز یک خلا قانونی می‌رود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برهم صالح صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می‌کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عمار حکیم: تلاش‌های کنونی برای اصلاحات در عراق ثمره جانفشانی‌های تظاهرکنندگان است عمار حکیم: ایران منافعی در عراق و منطقه دارد

دیگر خبرها

  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم