Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@00:09:32 GMT

استقلال بدون مربی شاهین بوشهر را گلباران کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۴۳۶

تیم فوتبال استقلال در روزی که سرمربی ایتالیایی اش پیام خداحافظی اش را منتشر کرد، موفق شد برابر تیم شاهین بوشهر به برتری پرگل برسد و صدر جدول را مجددا در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بین تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن تیم آبی بدون سرمربی موفق شد ۴ بر یک به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند(۲۹)، مهدی قائدی(۵۲)، محمد دانشگر(۵۸) و شیخ دیاباته(۶۹) برای استقلال گل زدند. حسین مالکی(۸۸) برای شاهین گل زد.

آبی پوشان تهرانی در حالی گام در این دیدار گذاشتند که لحظاتی قبل از شروع مسابقات آندره استراماچونی با انتشار پیامی تصویری اعلام کرد به خاطر بدعهدی مسئولان باشگاه دیگر سرمربی استقلال نیست.

با این حال تیم بدون سرمربی استقلال مثل دیدارهای گذشته نمایش خوبی داشت و هر چند که نیمه اول را با تنها گل آرش رضاوند به پایان برد اما در نیمه دوم موفق شد دروازه تیم قعرنشین شاهین بوشهر را چند بار دیگر باز کند.

در دقیقه ۵۲ مهدی قائدی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال است با عبور از مدافع مستقیم خود و ضربه ای فنی از درون محوطه جریمه برای دومین بار دروازه شاهین را باز کند. شش دقیقه بعد محمد دانشگر با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه شاهین را برای سومین بار باز کرد.

شیخ دیاباته که در دیدار قبلی برابر پیکان محروم بود و در این دیدار هم پایش به گل باز نشده بود، روی پاس خوب مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ توانست گل چهارم را برای آبی های تهران به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۸ این دیدار تیم شاهین در یک ضد حمله توسط حسین مالکی صاحب موقعیت گل شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه شد تا یکی از گل های خورده جبران شود. یک دقیقه بعد استقلال می توانست با گل به خودی مدافع حریف به پنجمین گل برسد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. تیم های سپاهان و پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند. شاهین بوشهر هم با ۶ امتیاز تیم قعرنشین جدول است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش استقلال استراماچونی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها