Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اقدامات این سازمان برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن گفت: تکالیفی که وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین این طرح برعهده سازمان ملی زمین و مسکن گذاشته بود از طریق تفاهم با دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و دستگاه‌های وابسته به آن که مقرر شده بود اقداماتی را انجام دهند در این خصوص گام‌های خوبی برداشته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه در مناطقی که زمین داشته باشیم، آن را برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تامین و آماده‌سازی می‌کنیم، تصریح کرد: در این راستا با مدیران‌کل راه و شهرسازی استان‌ها نیز جلسات مستمری داریم تا مشکلات و مسائل را حل کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهر سازی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد