Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر مقصود از توصیه‌های افراد برای رد یا تایید صلاحیت داوطلبان، رعایت موازین قانونی باشد، اشکالی ندارد، در غیر این‌صورت انتظار نداشته باشند شورای نگهبان برای خوشنودی افراد، حقوق داوطلبان را نادیده انگارد.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشته است:
"این روزها در رسانه‌ها افراد مختلف توصیه‌هایی برای رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مقصود از این توصیه‌ها رعایت موازین قانونی باشد، اشکالی ندارد، در غیر این‌صورت انتظار نداشته باشند شورای نگهبان برای خوشنودی افراد، حقوق داوطلبان را نادیده انگارد.
#مر_قانون"
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباسعلي كدخدايي انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم سخنگوی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

کد خبر 6081808

دیگر خبرها

  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید