Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به مصوبات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران که عصر امروز (شنبه، ۲۳ آذر) به ریاست استاندار تهران برگزار شد، گفت: برابر تصمیمات اتخاذشده، در روز یکشنبه (۲۴ آذر) یک‌سری محدودیت‌های ترافیکی برای تردد خودرو‌ها در معابر پایتخت اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد در محدوده طرح ترافیک اصلی تنها برای آن دسته از رانندگانی مجاز است که دارای مجوز طرح ترافیک سالانه هستند و دیگر خودرو‌ها در صورت ورود جریمه خواهند شد، چراکه در این‌روز هیچ‌گونه مجوز روزانه‌ی ورود به طرح ترافیک فروخته نخواهد شد.

مهماندار با بیان این‌که در روز یکشنبه (۲۴ آذر) تردد در محدوده کاهش آلودگی‌هوا یا همان زوج و فرد سابق نیز صرفا برای خودرو‌هایی که رقم سمت راست پلاک‌شان فرد است ممکن خواهد بود، گفت: در خارج از این محدوده هم طرح زوج و فرد از در منازل اجراء می‌شود و خودرو‌های دارای پلاک زوج جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در مورد ممنوعیت تردد کامیون‌ها نیز گفت: از فردا شب (۲۴ آذر) تا اطلاع ثانوی تردد کامیون‌ها در پایتخت ممنوع است، اما امشب (۲۳ آذر) به‌دلیل این‌که تصمیمات کمیته کاهش آلودگی هوا دیر اتخاذ شد و فرصتی برای اطلاع‌رسانی مناسب به رانندگان کامیون‌ها نبود، ممنوعیتی برای ورود کامیون‌ها وجود ندارد.

وی از تشدید برخورد با خودرو‌های آلاینده و دودزا نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس علاوه‌بر برخورد با خودرو‌های غیرمجاز، نسبت به اعمال قانون خودرو‌های آلاینده و دودزا نیز اقدام خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی آلودگی هوای تهران جزئیات محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری