Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@18:29:05 GMT

ترکیه حضور نظامی در قطر را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۶۷۷

ترکیه حضور نظامی در قطر را افزایش می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، در این مراسم «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و «خالد بن محمد العطیه» همتای قطری وی و «یشار گولر» رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه و «غانم بن شاهین الغانم» همتای قطری وی حضور داشتند.

آکار در مراسم افتتاحیه این مرکز تأکید کرد که ترکیه ثابت کرده همیشه دوست روزهای سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مراسم مقامات دوحه و آنکارا پروتکل همکاری میان دو کشور را امضا کردند.

ماه گذشته، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه پایان ساخت پایگاه نظامی خالد بن ولید در قطر را اعلام کرد.

پس از بروز بحران در میان روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و محاصره قطر توسط عربستان سعودی، امارات و بحرین،‌ همکاری نظامی میان قطر و ترکیه افزایش یافت. پس از آن ترکیه اقدام به ایجاد پایگاه نظامی در دوحه کرده و آموزش‌های نظامی مشترک میان دو کشور آغاز شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترکیه قطر نیروی نظامی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشور در سال گذشته موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود شد و زمینه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد گفت: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده‌ان د و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

آمون با بیان اینکه حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است، ادامه داد: تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد.

کد خبر 6085635

دیگر خبرها

  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد