Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@15:43:03 GMT

صادرات «پایِ مرغ» به چین

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۶۹۱

صادرات «پایِ مرغ» به چین

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به چین در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن ضمن ابرازعلاقه متقابل کشورمان به گسترش همکاری های دو کشور  با اشاره به دستاوردهای بی نظیر صادرات میگوی ایران به چین که خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیده است، به سایر دستاوردهای فوق‌العاده سفر مردادماه سال جاری به اتفاق محمود حجتی، وزیرسابق جهاد کشاورزی کشورمان اشاره کرد و افزود: البته در حوزه فرآورده‌های تولیدی تحت‌نظر سازمان دامپزشکی، محصول پایِ مرغ با توجه به کمیت و کیفیت بالا و عدم مصرف داخلی قابل توجه، می‌تواند به وفور به این کشور صادر شود و ارزش افزوده خوبی را عاید تولیدکنندگان داخلی کشورمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن نیز در این دیدار به تشریح خصوصیات مورد انتظار طرف چینی برای هیئت اعزامی از دامپزشکی ایران به پکن پرداخت و افزود: از آنجا که چینی‌ها به تساهل و تسامح فعالیت های بازرگانی اعتقاد ویژه دارند باید تا حدِ امکان تلاش کرد فرایند اجرای توافق های دوجانبه به درازا نکشد و در همان زمان مورد توافق به اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد میوه‌های مصرفی در چین وارداتی است و از آنجا که هر ساله نمایشگاه واردات شانگ های در این کشور برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی در معرفی پتانسیل های صادراتی ایران به چین نظیر فرش ایرانی و همچنین زعفران کوشا باشند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مرغ چین جمهوری اسلامی ایران سازمان دامپزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون بوکس، مسوولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم‌ ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.

بر این اساس، تیم بوکس روسیه، روز ۱۵ فروردین ماه وارد تهران خواهد شد و اردویی‌ به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود.

قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

کد خبر 6063696

دیگر خبرها

  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • گل اول ایران به ترکمنستان + فیلم
  • رشد صادرات ایران به چین در ۱۰ سال گذشته
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان