Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال السد قطر در رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان با شکست مقابل مونتری مکزیک حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان که در کشور قطر برگزار می‌شود، السد به مصاف مونتری مکریک رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا از این مسابقات کنار برود.

گل‌های این بازی را وانجیونی 23، موری 45 و رودریگز 77 برای مونتری به ثمر رساندند و گل‌های السد توسط بونجاح 66 و عبدالکریم حسن 89 به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مکزیک با این پیروزی حریف لیورپول در نیمه نهایی شد.

پیش از این بازی الهلال با غلبه بر نماینده تونس که عنوان قهرمانی قاره آفریقا را یدک می‌کشید راهی نیمه نهایی شد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر جام باشگاه های جهان فوتبال مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به جهان کشتی؛ دیوید تیلور المپیک را رسما از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین در پایان رقابتهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در ایالت پنسیلوانیا برگزار شد، دیوید تیلور، کشتی گیر نام آشنا برای ایرانی ها و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در دومین مبارزه خود مقابل آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ به میدان رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با قبول دومین شکست، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

تیلور در مبارزه نخست خود نیز ساعاتی پیش با نتیجه ۴ بر یک مقابل این کشتی گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

به این ترتیب آرون بروکس ۲۳ ساله به عنوان نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد.

در این مبارزه تیلور بارها به پای حریف خود رسید اما حریف جنگندگی و قدرت بدنی بالای بروکس نشد و با خیمه های سنگین حریف جوان خود راه به جایی نبرد. پس از پایان مبارزه نیز تیلور که نایی برای ایستادن بر روی پاهای خود نداشت در آغوش بروکس قرار گرفت.

بروکس با نمایش بی نظیر خود در دو مبارزه برابر تیلور نشان داد به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای در المپیک پاریس نخواهد بود.

دیوید تیلور به عنوان رقیب سنتی حسن یزدانی طی سال های اخیر، ۵ مرتبه موفق به شکست یزدانی شده بود و یک مرتبه نیز تن به شکست داده بود تا به نام آشناترین کشتی گیر تاریخ برای مردم ایران تبدیل شود.

ناکامی تیلور در راهیابی به المپیک پاریس در حالیست که حسن یزدانی نیز پس از جراحی کتف برای رسیدن به المپیک ماه ها دور از میادین است و برای حضور در المپیک باید از سد کامرتن قاسمپور بگذرد.

پیش از این کایل دیک در ۷۴، کایل اسنایدر در ۹۷ و میسون پاریس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با پیروزی در ۲ مبارزه انتخابی مقابل رقبای خود به عنوان نمایندگان کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شدند.

همچنین اسپنسر لی در ۵۷ و زین ردیرفورد در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری مقایل توماس گیلمان و نیک لی به عنوان نمایندگان کشتی آمریکا در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

کد خبر 845900 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • جهان کشتی در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • جهان در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • شوک به جهان کشتی؛ دیوید تیلور المپیک را رسما از دست داد
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس