Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت خودروها که بابت رمز ان بوده توسط این شرکت حل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سبحان رجب پور روز شنبه گفت: این تعداد حذف رمز کارت سوخت از ابتدای آغاز طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین تاکنون انجام شده و صاحبان این کارت های سوخت با مراجعه به نواحی هشت گانه نفت و شرکت منطقه ای آن در ساری توانستند مشکل کارت های خود را رفع بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از کارت سوخت بعد از چند سال اجرایی شد برخی افراد رمز این کارت ها را فراموش کردند که می بایست مراحل حذف یا رمزگشایی را انجام بدهند.

مدیر شرکت نفت منطقه ساری در خصوص روند انجام حذف رمز کارت سوخت گفت: افراد با در دست داشتن مدارک ماشین، مدارک هویتی خود و کارت سوخت به ادارات نفت شهرستان ها و منطقه مراجعه کنند و پس از تطبیق اطلاعات حذف رمز انجام می شود و پس از آن می بایست رمز جدیددر جایگاه های سوخت انتخاب بکنند.

مازندران ۲ شرکت نفت منطقه ساری و نوشهر دارد که هشت ناحیه به عنوان ادارات شهرستان نفت در حوزه فعالیت شرکت نفت منطقه ساری قرار دارد.

سهمیه بندی بنزین از بیست و چهارم آبانماه آغاز شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است .

رجب پور با اشاره به تاثیر سهمیه بندی بنزین در کاهش مصرف این نوع سوخت، اعلام کرد : با اجرای این طرح روزانه ۸۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین در حوزه زیر پوشش شرکت نفت منطقه ساری کاهش داشتیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش قیمت پوشش سهمیه بندی بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت هواپیما در این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: همزمان با ورود به سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه «شهید باکری ارومیه» مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۴۰۲)، ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار سوخت میان ۶۲ پرواز توزیع شده است، افزود: با توجه به حضور و ورود گسترده مسافران نوروزی به این شهرستان، سوخت‌رسانی و خدمات‌دهی در این منطقه حساسیت بالایی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بازدیدهای دوره‌ای و بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه سوخت، بر همه جایگاه‌های سوخت سطح منطقه نظارت می‌کنند.

مجرد یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی و همسایگی با سه کشور، سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی از وظایف بسیار مهم و راهبردی شرکت به‌شمار می‌رود و باید با دقت و نظارتی جدی انجام شود.

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان