Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:53:16 GMT

نخستین شکست گتوسو روی نیمکت ناپولی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۷۹۷

نخستین شکست گتوسو روی نیمکت ناپولی

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ناپولی در نخستین تجربه سرمربیگری گتوسو مقابل پارما شکست خورد. تاریخ انتشار: 23:02 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۸۹۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی در دیداری خانگی به مصاف پارما رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولوسوسکی در ابتدا و در دقیقه ۴ پارما را پیش انداخت، اما آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۶۴ گل تساوی تیم ناپولی را به ثمر رساند و در لحظات پایانی ژرویینیو در دقیقه ۹۰+۳ گل پیروزی پارما را زد تا تیم تحت هدایت گنارو گتوسو در نخستین بازی خود روی نیمکت ناپولی از رسیدن به امتیاز باز بماند.   در جدول، پارما با ۲۴ امتیاز به رده هفتم صعود کرد و ناپولی نیز با یک پله سقوط به رده هشتم تنزل یافت.

در ادامه دیدارهای این هفته از دقایقی دیگر جنوا به مصاف سمپدوریا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: آنچلوتی برای مذاکره با اورتون راهی لندن می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناپولی سری آ ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی تیراندازی با کمان در مرحله مقدماتی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی

 

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز  675 در رده بیست و یکم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  672 در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز  670 در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز  660در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز  562 در رده سی و دوم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  646 در رده چهل و چهارم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

حوریه حاجی حسینی در مسابقات ریکرو با امتیاز  628 در رده هفتاد و سوم ایستاد. وی از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های برزیل و آمریکا می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز 1926 در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب مبینا فلاح و فائز محمدی با امتیاز 1327 در رده پانزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هلند می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری