Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@15:16:06 GMT

کدام مدارس فردا یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۸۳۴

کدام مدارس فردا یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل است؟

خبرگزاری میزان- مدارس برخی استان‌ها به دلیل بالا بودن آلاینده‌های جوی فردا تعطیل هستند. تاریخ انتشار: 23:05 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۸۹۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، به دلیل بالا بودن آلاینده‌های جوی در برخی استان‌ها و شیوع آلودگی هوا مدارس برخی استان‌ها فردا تعطیل هستند.   در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم:    مدارس تهران تعطیل هستند   مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمامی مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز فیروزکوه پردیس و دماوند فردا یکشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فردا یکشنبه تمام مدارس اراک تعطیل است   استاندار مرکزی اعلام کرد: با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای اراک، به دلیل افزایش شدید آلاینده‌های جوی، فردا یکشنبه ۲۴ آذرماه تمام مدارس شهرستان اراک در تمامی مقاطع تحصیلی در شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می‌شود.   مدارس استان البرز تعطیل شد   بر اساس اعلام رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا، کلیه مهد‌های کودک و مدارس همه مقاطع تحصیلی در سایر مناطق استان فردا یکشنبه ۲۴ آذرماه در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.   بیشتر بخوانید مدارس تهران فردا تعطیل است       انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلودگی هوا تعطیلی مدارس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است + فیلم

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است + فیلم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کدام نمادها سرخطی های فردا هستند؟
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق