Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مالکی زننده تک گل شاهین در دیدار با استقلال با کسب نمره 7 به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در این هفته از مسابقات موفق شد برابر شاهین با نتیجه چهار بر یک پیروز شود و به صدر جدول باز گردد. تیم شاهین بوشهر که نه تنها در جنوب بلکه در تمام ایران محبوب است به تازگی به لیگ بازگشته و تا پایان بازی های نیم فصل تنها شش تساوی به دست آورده و بدون برد کارش را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم شاهین در این فصل هشت بار دروازه حریفان را باز کرده که ، حسین مالکی شش گل از این هشت گل را به ثمر رسانده و ستاره بی چون و چرای تیمش است. این وینگر رامهرمزی که با تیم‌های پیکان، نفت مسجدسلیمان و شاهین سابقه سه صعود به لیگ برتر را دارد، ر کارنامه‌اش بازی در تیم های چون فولاد خوزستان، شهرداری ماهشهر و استقلال اهواز دیده می شود.

 

این فصل را می توان متعلق به او دانست، ستاره ای که البته با توجه به وضعیت شاهین هنوز به طور کامل دیده نشده است و قطعا می تواند در صورت تقویت شاهین تعداد گلهای خود را در لیگ افزایش بدهد. وی در بازی با استقلال از سوی سایت یازده.نت به عنوان بهترین بازیکن تیم شاهین با نمره 7 انتخاب شد. او علاوه بر شش گلی که زده، یک پاس گل داده و دو بار نیز برای تیمش کسب پنالی کرده است.

 

 

 

 


عکس از: مهدی جعفری

شاهین شهرداری بوشهر حسین مالکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر حسین مالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟