Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@17:05:00 GMT

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۰۲۴

بسیاری از لباس‌های دایانا، پرنسس از دنیا رفته انگلیسی، از توجه و ارزش مادی و معنوی برای طرفدارانش در حراجی‌های جهانی برخوردار است. تاکنون هیچ‌یک از لباس‌های او بدون مشتری نبوده و فروش آن با شکست مواجه نشده‌است. اما در یکی از جدیدترین حراجی‌ها، لباس رقص او فروش موفقی نداشت و کسی حاضر نشد آن را بخرد؛ او با این لباس همراه «جان تراولتا» در کاخ سفید و در ضیافت شام «رونالد ریگان» و همسرش «نانسی ریگان» رقصیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




لباس مخملی به رنگ آبی تیره، که پرنسس دایانا در سال ۱۹۸۵ میلادی پوشیده بود، مشتری پیدا نکرد، در حالی‌که دو لباس اخیر او در حراجی با قیمت بسیار بالایی به فروش رسید.


این‌لباس تنگ با شانه‌های عریان طراحی «ویکتور ادلستاین» و یکی از مشهورترین لباس‌های دایانا است که در سال ۱۹۹۷ میلادی از دنیا رفت.


لباس رقص در حراجی «کری تیلور» لندن برای فروش گذاشته شد و قیمت آن بین ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار پوند متغیر بود، اما نتوانست به فروش برسد. پیش از نمایش لباس، کری تیلور صاحب حراجی به رویترز گفت: در انگلیس و آمریکا علاقه زیادی به این لباس وجود دارد، چون یکی از لباس‌های فراموش‌نشدنی دایانا در آمریکا است. او افزود این لباس در سال ۲۰۱۳ توسط مردی رمانتیک که قصد داشت همسرش را خوشحال کند به مبلغ ۲۰۰ هزار پوند خریداری شد. اما زن این لباس را به ندرت پوشید، سپس با همسرش تصمیم می‌گیرند به جای اینکه لباس در کمد خاک بخورد دوباره آن را به نمایش عموم بگذارند و به فروش برسانند.


جان تراولتا بازیگر مشهور هالیوودی هم در مصاحبه با «یاهو سرگرمی» درباره رقص با دایانا مصاحبه کرد. او گفت: وقتی با دایانا می‌رقصید عصبی بوده است، و افزود: فکر کردم باید به روز‌های مدرسه برگردم تا یاد بگیرم در مهمانی‌ها برقصم تا نشان دهم که می‌توانم او را در رقص همراهی‌کنم. فکر نمی‌کردم کار به جایی برسد که بخواهم با او برقصم.


دو لباس دیگر دایانا در همان حراجی، یکی با قیمت ۴۸ هزار و دیگری ۲۸ هزار پوند به فروش رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی کوفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام از آغاز می‌دانست که حفظ استاندارد ‏خارق‌العاده‌ای که در چند ماه اول حضورش در رئال به نمایش ‏گذاشته بود دشوار خواهد بود. ‏

بلینگام 20ساله به محض پوشیدن پیراهن سفیدرنگ رئال به شکلی ‏خارق‌العاده درخشید و این درخشش باعث شد دو جایزه کوپا و پسر ‏طلایی را دشت کند. از این گذشته رسانه‌ها پر بود از تعریف و تمجید ‏از این پسر انگلیسی و مقایسه او با اسطوره‌های رئال مثل لوئیس ‏فیگو و زین‌الدین زیدان. ‏

اما چند هفته‌ای است که در مقایسه با ماه‌های ابتدایی حضور جود ‏در رئال، به نظر می‌رسد او مقداری افت کرده است. بلینگام در 15 ‏مسابقه اخیر خود برای رئال تنها سه گل به ثمر رسانده است. ‏

خولیو باپتیستا، ستاره سابق رئال مادرید، در توضیح این افت در ‏عملکرد بلینگام گفت:" جود عالی با رئال سازگار شد و شروعش در ‏مادرید خارق‌العاده بود. شاید بشود این را پذیرفت که حدود یک ماه ‏است که او کمی دچار افت شده ولی شاید علتش تعداد بالای ‏بازی‌های جود باشد. هر چقدر هم که قوی باشید در این شرایط ‏خستگی از در وارد می‌شود. فوتبالیست‌ها هم انسان هستند و وقتی ‏دقایق بازی‌تان از حد بیشتر بشود این را با گوشت و پوست‌تان و در ‏پاهایتان احساس خواهید کرد". ‏

آنچلوتی نقشی آزادتر از خیلی از بازیکنان رئال به بلینگام داده و ‏باپتیستا معتقد است با تغییر در پست این ستاره انگلیسی افت ‏مقطعی او برطرف خواهد شد. او گفت:" من معتقدم جود اگر پشت ‏تک‌مهاجم یا پشت دو مهاجم هدف بازی کند بهترین نتیجه را خواهد ‏داد. برای اینکه حداکثر استفاده از استعداد ناب جود برده شود این ‏پستی است که باید به او بدهند". ‏

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • حراج بیش از ۲.۶ تن طلا در نوزده مرحله/ کدام بانک خریدار طلای حراجی است؟
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد! ‏
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد!‏
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟