Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به رئیس جدید این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به این شرح است: ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
جناب آقای دکتر  نصیری قیداری
انتصاب جناب عالی را به عنوان ریاست دانشگاه بزرگ شهید بهشتی (ره) تبریک عرض می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 رجای واثق داریم حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش دانشگاه در همه‌ی عرصه‌های علمی و فرهنگی و سیاسی خواهد گردید.
امید است، این انتصاب نقطه‌ی عطف ارتباط و همکاری بیشتر ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی با جامعه‌ی عظیم بسیج دانشجویی دانشگاه باشد و زمینه را جهت اعتلای اهداف گران دانشجویان انقلابی فراهم نماید.
جایگاهی که جناب عالی اکنون متصدی آن شدید کرسی صلحا و حاصل خون هزاران شهید میهن است، لذا صیانت از شانیت آن از جنابتان انتظار می‌رود؛ لذا در این برهه نکاتی را یادآور می‌شویم که بیش از پیش عنایت و توجه ریاست محترم دانشگاه را می‌طلبد:
_توجه به تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی دانشجویان به عنوان بخش عظیمی از قوه عاقله کشور و پرورش دانشجویانی معتقد و مومن به فرهنگ اسلامی و علاقه‌مند و امیدوار به آینده میهن

_زدودن غبار تفکر و فرهنگ غربی و سکولاریسم رسوخ کرده در دل فضای علمی دانشگاه

_عنایت به جایگاه ملی_علمی دانشگاه در امر انتخابات و لزوم حفظ انصاف و بی طرفی نسبت به احزاب و طرف‌های انتخاباتی در عین گرایش قلبی به یکی از جناحین
 
_توجه روزافزون به پیشرفت علمی دانشگاه و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دومین دانشگاه مادر کشور

_تجدید نظر در باب تجاری سازی فضا‌های کنفرانسی و ورزشی دانشگاه

_میدان دادن به اساتید جوان و متعهد

_توجه و رسیدگی بیش از پیش به فضای خوابگاه ها، نماز خانه ها، پاویون‌های دانشکده ای، کتابخانه ها، سلف دانشجویی و باقی امکانات علمی_رفاهی دانشگاه که علی رغم تلاش مجموعه‌های مدیریتی قبلی متاسفانه هنوز در شان دانشجوی مسلمان دانشگاه شهید بهشتی نیست

_تلاش جهت رفع انفعال سیاسی موجود در بدنه دانشجویی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی متعهد به انقلاب در جهت ارتقای فهم، تحلیل و دانش سیاسی

_کوتاه کردن دست عناصر بعضا با نفوذ از سیاست کاری و سیاست بازی در محیط دانشجویی

_عنایت ویژه به حکم شرعی و مسئله قانونی حجاب هم در بدنه کارمندی هم دانشجویی

_با توجه به این که دانشگاه بزرگ شهید بهشتی (ره) یکی از قطب‌های علوم انسانی در کشور محسوب می‌گردد عنایت به توصیه رهبر انقلاب اسلامی در امر تحول علوم انسانی از ابتدایی‌ترین وظایف هیئت رئیسه و دانشجویان این دانشگاه به نظر می‌رسد

_برقراری ارتباطی قوی، پویا و چند جانبه با صنعت  و ایجاد شرایط دادن فرصت مطالعاتی به اساتید محترم در صنعت به جای مقاله محوری در سنجش ارتقای علمی اساتید

و بسیاری موارد دیگر که توضیح و تجمیع آن را به دیدار حضوری تشکل‌ها با ریاست محترم دانشگاه وا می‌گذاریم. لازم به ذکر است مجموعه بسیج دانشگاه شهید بهشتی (ره) خود را موظف و متعهد به همکاری با ریاست محترم دانشگاه در اجرایی کردن موارد فوق یا هر اقدام غیری که به رشد علمی، اخلاقی و سیاسی دانشجویان منجر شود؛ می‌داند. دوام توفیقات و مزید عزت جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

والعاقبة للمتقین
والسلام علی مَنِ التبعِ الهدی


مصطفی صادق محمدی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید بهشتی دانشگاه نصیری تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است

آرش زینال شامگاه دیشب در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، سالروز بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، گفت: حل فرهنگ و هنر استان‌ها نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اقتصاد و فرهنگ در یک کشور خیلی مهم است، اما فرهنگ از اقتصاد اهمیت بیشتری دارد به این دلیل که فرهنگ با روح انسان در ارتباط است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: فرهنگ اگر تبدیل به هنر نشود دیده نخواهد شد پس برای دیده شدن فرهنگ باید آن را به هنر تبدیل کرد.

زینال ابراز امیدواری کرد که مسوولان به فرهنگ و هنر مملکت توجه بیشتری کنند هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد ولی حل مشکلات فرهنگ نیز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران دارای فرهنگ چند صد ساله هستند و فرهنگ ایرانی و اسلامی با هم آمیخته شده است و با استفاده از این ظرفیت می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است