Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:10:56 GMT

خبر سکته مغزی «مقتدی صدر» صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۱۰۳

خبر سکته مغزی «مقتدی صدر» صحت دارد؟

از زمانی که «مقتدی الصدر»، رهبر جریان الصدر عراق برای شرکت در درس‌های حوزوی به ایران سفر کرده، برخی رسانه‌های عربی منطقه دائما در حال خبرسازی در این رابطه هستند.

از ظهر امروز شنبه (۲۳ آذر) برخی از این رسانه‌ها به نقل از شبکه عربی العالم ایران گزارش دادند که مقتدی الصدر دچار خونریزی مغزی شدیدی شده و به دنبال آن به یکی از بیمارستان‌های شهر قم منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها با انتشار تصویری جعلی از این شبکه، مدعی شدند که در زیرنویس این شبکه عنوان شده است که حال صدر وخیم است.

شبکه العالم در واکنش به این خبر و تصویر جعلی گزارش داد که برخی با جعل این گونه اخبار، به دنبال ارائه این تصویر از این شبکه هستند که العالم دروغ‌گوست تا بتوانند روابط دو ملت ایران و عراق را هدف قرار دهند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) و شبکه لبنانی المیادین به نقل از منابع اختصاصی خود نیز انتقال مقتدی الصدر به بیمارستان در ایران را تکذیب کردند و نوشتند که «مقتدی صدر در سلامت کامل بوده و او همچنان به درس‌های حوزوی خود در شهر قم ادامه می‌دهد».

صدر از رهبران دینی و سیاسی معروف در عراق است و در استان‌های جنوبی این کشور، طرفداران زیادی دارد و ائتلاف سائرون به رهبری وی، بیشترین کرسی را در انتخابات پارلمانی گذشته عراق از آن خود کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!

حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است که دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است.

او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم‌های مهران مدیری شناخته شد. وی برای بار دوم در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده است. همسر دوم حسن شکوهی متولد سال ۱۳۶۰ و منشی صحنه است.

دیگر خبرها

  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • تغییرات آب و هوایی باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته مغزی می‌شود
  • شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ های سکته ای شود
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته شود