Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته هفدهم رقابت های لالیگا، فردا شب والنسیا میزبان رئال مادرید است.

طرفداری- هفته هفدهم رقابت های لالیگا، یکشنبه شب با جدال تیم های والنسیا و رئال مادرید پیگیری خواهد شد.

اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: یکشنبه | 24 آذر 1398 ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران داور بازی: آقای خوزه ماریا سانچز مارتینز محل برگزاری: ورزشگاه مستایا پیش بازی

رئال مادرید به دنبال کسب پنجمین برد متوالی در لالیگاست و در حال حاضر با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بارسلونایی که مقابل سوسیداد متوقف شد، در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه والنسیا با 26 امتیاز از 16 بازی، در رده هشتم قرار گرفته است.

والنسیا در شرایط خوبی قدم به این مسابقه می گذارد چرا که هفته گذشته با کسب پیروزی 1-0 و ارزشمند خارج از خانه مقابل آژاکس، به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شدند. لوس چه همچنین دو برد متوالی مقابل لوانته و ویارئال کسب کرده و تنها 2 امتیاز با رده چهارم لالیگا فاصله دارد.

آخرین جدال دو تیم رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به آوریل سال گذشته برمیگردد که خفاش ها 2-1 پیروز شدند، هرچند که شاگردان زیدان در سه دیدار از 5 بازی اخیر مقابل والنسیا پیروز میدان بوده اند و در ژانویه سال 2018 در همین ورزشگاه 4-1 پیروز شدند.

مثل والنسیا، رئال مادرید هم در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، 3-1 بروخه را شکست داد اما به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد؛ هرچند که صعود آنها از پیش مسجل شده بود. شاگردان زیدان آخرین شکست خود را مقابل مایورکا و در تاریخ 27 مهر تجربه کرده اند، و چهارشنبه شب نیز باید در نیوکمپ به مصاف رقیب دیرینه خود بروند. از این رو کسب نتیجه ای مثبت مقابل والنسیا، تأثیر به سزایی در روحیه لوس بلانکوس خواهد داشت.

والنسیا برای این مسابقه غایبان زیادی از جمله دنیس چریشف، جفری کوندوگبیا، مکسی گومز، گونسالو گدش، کریستیانو پیچینی، یاسپر سیلسن و کوین گامیرو را خواهد داشت.

در طرف مقابل رئال مادرید هم دست کمی از حریفش نخواهد داشت و بازیکنانی مثل آسنسیو، هازارد، لوکاس وازکز، مارسلو، هامس رودریگز به علت مصدومیت و فرلاند مندی به علت محرومیت در این مسابقه غایب خواهند بود و در مورد کاسمیرو هم با توجه به خطر محرومیت از ال کلاسیکو و خستگی، شاید استراحت کند.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored رئال مادرید 2-2 والنسیا

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی