Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:32:44 GMT

ارادت ویژه یک فعال اپوزیسیون به شبکه‌های وهابی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۲۰۵

ارادت ویژه یک فعال اپوزیسیون به شبکه‌های وهابی! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالستار دوشوکی» فعال اپوزیسیون، در گفتگویی که با شبکه ماهواره‌ای کانال‌ یک داشت، صحبت‌های جالبی درباره شبکه‌های وهابی انجام داد. 

این فعال اپوزیسیون گفت: وهابی‌ها با راه‌اندازی شبکه‌های سلفی به زبان فارسی به دنبال ترویج عقاید تکفیری هستند؛ آن‌ها منتقدان خود را کافر می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: دیکتاتورهایی که دستشان برای مردم رو شده است + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم شبکه های وهابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ دوربین کنترل سرعت در یزد فعال هستند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حمید دهقان با اشاره به تعداد دوربین‌های کنترل سرعت در شهر یزد، اظهار داشت: به صورت کلی ۲۲ دوربین کنترل سرعت در شهر یزد نصب است که پیشینه نصب این دوربین‌ها به اواسط دهه ۹۰ باز می‌گردد که با اوج‌گیری نصب دوربین‌ها تصادفات به صورت چشم‌گیری کاهش یافت و سرعت تردد در سطح شهر یزد کنترل شد.
وی افزود: در سال ۹۸ و بر اساس دستورالعمل جدید وزارت کشور مبنی بر تغییر استاندارهای دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر، تمام دوربین‌های کنترل سرعت شهر یزد از دسترس خارج شد و سال ۱۴۰۰ فرآیند نصب دوربین‌ها براساس استاندار جدید آغاز شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ دوربین ثبت سرعت در شهر یزد نصب است که ۱۲ دوربین دارای کد برای اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور است.

دهقان بیان کرد: ۱۰ دوربین دیگر در حال گذراندن فرآیند اخذ کد هستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری این فرآیند پایان پذیرد و تمام ۲۲ دوربین ثبت سرعت در اعمال قانون نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به میانگین سرعت در شهر یزد، بیان کرد: بر اساس آخرین مطالعه طرح جامعه حمل و نقل در سال ۱۳۹۷ میانگین سرعت مردم در داخل شهر یزد ۶۳ کیلومتر بر ساعت برآورد شده که این سرعت بالایی برای تردد درون شهری است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد ادامه داد: در دو سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵ شاهد کاهش شدید آمار تصادفات در سطح شهر بودیم که در سال ۱۳۹۰ به علت اصلاح مبلغ جرایم و در سال ۱۳۹۵ فعالیت دوربین‌های ثبت سرعت باعث کاهش این آمار بود.

دهقان افزود: سرعت یکی از مهمترین عامل تصادفات در سطح شهر یزد است و اقداماتی در راستای کنترل سرعت برای کاهش تصادفات بسیار موثر خواهد بود، بنابراین فعالیت دوربین‌های کنترل سرعت در این راستا بسیار موثر است.

وی با اشاره به رشد افقی شهر یزد عنوان کرد: با توجه به رشد افقی شهر یزد افزایش دوربین کنترل سرعت در معابر شهر یزد اجتناب‌ناپذیر است و در راستای کنترل سرعت و کاهش تصادفات باید همگام با رشد شهر کنترل سرعت انجام شود.​​​​​​​​​​​​​​

دیگر خبرها

  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • سپاهان - ذوب‌آهن/ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتاده‌اند
  • حمله شدیداللحن لاپید به نتانیاهو
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • ۲۲ دوربین کنترل سرعت در یزد فعال هستند
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل