Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده از نادیده گرفته شدن پنالتی تیمش عصبانی است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده پس از تساوی 2- 2 تیمش در زمین رئال سوسیداد در هفته جاری رقابت‌های لالیگا از ناعدالتی صورت گرفته علیه آبی و اناری‌ها و امتیاز از دست رفته سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: درباره  صحنه مشکوک به پنالتی بارسلونا در بازی مقابل سوسیداد چه می توانم بگویم! به نظرم داور صحنه را بررسی کرد. از روی نیمکت چندان صحنه را ندیدیم اما با تمام وجود حس کردیم پنالتی بود. دوباره نگاهی به این صحنه خواهم انداخت.  پنالتی بوسکتس صحیح  نبود و روی پیکه خطای پنالتی انجام شد. شک دارم بوسکتس بر روی حریفی که قصد گلزنی نداشت، خطا کرده باشد. به هرحال داور تصمیم می‌گیرد. تیم‌ها بر اساس قانون موجود به شرایط عادت می‌کنند. داور پنالتی ما را ندید.

 او در ادامه افزود: همیشه می‌خواهیم پیروز شویم. شروع بدی داشتیم اما در ادامه  بهتر شدیم و بازی را در دست گرفتیم اگر بازی کمی بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، پیروز می‌شدیم. بازی خوبی بود. از همان دقایق اول، رقابت بسیار جدی دنبال شد. سوسیداد فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها در خط هافبک، بازیکنان خوبی دارند.می‌دانستیم پس از گل اول بازی، قرار است ما را تحت فشار بگذارند. برای خلاص شدن از این پرس، باید سریع‌تر بازی می‌کردیم. نمی‌خواستم آلبا 90 دقیقه بازی کند. پس از مصدومیت‌ها، باید تغییراتی را اعمال می‌کردم. روی نیمکت واقعا لحظات سختی را سپری می کنیم. با توجه به جریان بازی تفکر تیم را تغییر می‌دهم.ال‌کلاسیکوی چهارشنبه شب، متفاوت  و جذاب خواهد بود. در برخی جهات، هنوز خوب نیستیم. اودگارد حالا  بیشتر بازی می‌کند و  می‌بینیم  چه بازیکن خوبی است. او پاهایی سریع دارد و می‌تواند هم پاس گل بدهد  و هم گل بزند.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست

سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز راضی است. او از دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک جنگ ترسناک و بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نقل از اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای مائوریسیو پلگرینو سرمربی کادیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. کادیز اگر در ادامه لیگ اینگونه بازی کند قطعا سقوط نخواهد کرد. بازی بسیار سختی برای ما بود. در این بازی اذیت شدیم و این پیروزی به‌راحتی به دست نیامد.

سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت هایش گفت: می خواستیم همچنان رئال مادرید صدرنشین را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه هم شد. اختلاف با صدرنشین حفظ شد. تا پایان لیگ به تلاش ادامه خواهیم داد.  بازیکنان بارسلونا در این بازی نمایش خوبی داشتند و حتی آنهایی که مدتها بود از ترکیب دور بودند شب خوبی را تجربه کردند.

او درباره گلزنی ژوآئو فلیکس در این بازی گفت: فلیکس بازیکنی بسیار باکیفیت است که توانایی فنی بالایی دارد. او از مهارتش به‌خوبی استفاده می کند و توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

سرمربی آبی اناری ها درباره تقابل با پاری سن ژرمن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک جنگ بزرگ و ترسناک با پاری سن ژرمن باقی مانده است که باید به‌ خوبی خود را آماده آن کرد. امیدوارم که در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که به حمایت آنها نیاز داریم.

بارسلونا در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن که در پارک دو پرنس برگزار شد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صحنه‌هایی متفاوت از بارندگی در جزیره هرمز
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • خشم شدید والورده، پاس بده لعنتی!
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست