Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:22:01 GMT

بازسازی خطوط ریلی کرمان مهمترین اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۲۵۰

بازسازی خطوط ریلی کرمان مهمترین اولویت است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین اولویت بازسازی خطوط ریلی کرمان است تا سرعت، ایمنی و کیفیت این خطوط نیز ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، شنبه شب(۲۳ آذر)در نشست بررسی مشکلات ریلی استان که با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد؛ در سخنانی مهمترین اولویت را بازسازی خطوط ریلی کرمان دانست که سرعت و ایمنی و کیفیت را نیز ارتقا می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی حمل و نقل مسافر را یکی از دغدغه ها عنوان و تقاضای افزایش خط مسافری و خط جدید کرمان- تهران و کرمان-مشهد را مطرح کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت بلیط های هوایی درخواست ریلی بیشتر می شود لذا درخواست می کنم به این تقاضا رسیدگی شود.

 

وی گفت: موضوع بعدی واگن حمل بار است که از قطار زاهدان-تهران استفاده می شود که درخواست دارم این مشکل حل شود.

 

دکتر پورابراهیمی درباره مسیر دشتخاکِ زرند به راور که حدود ۴۰ کیلومتر است؛ گفت: قبل از انقلاب زیرسازی ریلی آن انجام شده و می تواند فولاد راور را به زرند وصل کند که درخواست داریم این مسیر مطالعه شود زیرا با توجه به دو پروژه مهم صنعتی راور (فولاد و روکش لاستیک) عملیاتی شدن این ظرفیت کمک خوبی است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز قرآن فعالیت های مسجدی جشنواره مدهامتان روستایی بازسازی خطوط ریلی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان