Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق شایعه‌ها درباره وخامت وضع جسمانی او را تکذیب و اعلام کردند: «شایعه‌هایی که درباره خونریزی مغزی مقتدی صدر و انتقال او به بیمارستان منتشر شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و حال وی بسیار خوب است و برای پیگیری دروس دینی خود در ایران به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خبرگزاری رسمی عراق (واع) نیز انتقال مقتدی صدر به بیمارستان در ایران را تکذیب کرده و اعلام کرد رهبر جریان صدر در سلامت کامل بوده و همچنان به درس‌های حوزوی خود در قم ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی مقتدی صدر از شبکه‌های اجتماعی

ترور فرزند یکی از رهبران جریان صدر در بغداد + تصاویر

پیش از این برخی از رسانه‌ها به نقل از شبکه ایرانی العالم گزارش داده بودند که مقتدی صدر دچار خونریزی مغزی شدیدی شده و به دنبال آن به یکی از بیمارستان‌های قم منتقل گردیده است.

این رسانه‌ها با انتشار تصویری جعلی از این شبکه، مدعی شدند که در زیرنویس این شبکه عنوان شده است که حال صدر وخیم است.

شبکه العالم در واکنش به این خبر و تصویر جعلی گزارش داد که برخی با جعل این گونه اخبار، به دنبال ارائه این تصویر از این شبکه هستند که العالم دروغ‌گوست تا بتوانند روابط دو ملت ایران و عراق را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتدی صدر رهبر جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • جان سنگلج در خطر است
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد