Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو ماه از عرضه عنوان Call of Duty Modern Warfare که گیمر‌های زیادی منتظر عرضه آن بودند می‌گذرد و در این دو ماه این عنوان توانسته است به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. این عنوان توانسته است در ماه گذشته بالاترین فروش را در بین عناوین کنسول PS4 و با وجود انحصاری نبودن آن، داشته باشد و در حال حاضر جایگاه نخست پرفروش‌ترین عناوین کنسول PS4 را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که عنوان Call of Duty Modern Warfare توانسته است حتی عناوین قدیمی‌تر بازار که تقریبا جایگاه خود در بین گیمر‌ها را بدست آورده‌اند را کنار زده و به محبوب‌ترین عنوان کنسول PS4 تبدیل شود.

پس از این عنوان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در جایگاه دوم پرفروش‌های PS4 قرار گرفته است و پس از آن مرموزترین عنوان دنیای عناوین رایانه‌ای یعنی بازی Death Stranding قرار دارد. عنوان دیگری که جزو ۲۰ عنوان برتر در فروش و در کنسول PS4 بودند نیز شامل موارد زیر می‌شوند:

Call of Duty Modern Warfare Star Wars Jedi: Fallen Order Death Stranding Need for Speed Heat Grand Theft Auto 5 NBA 2K20 EA Sports FIFA 20 Madden NFL 20 God f War The Outer Worlds Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Marvel’s Spider-Man Minecraft: PlayStation 4 Edition Red Dead Redemption 2  Castle Crashers Remastered Days Gone EA Sports UFC 3 Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint Assassin’s Creed Odyssey Resident Evil 2

بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد

برخی از عناوین موجود در این فهرست مثل Star Wars Jedi: Fallen Order، Need for Speed Heat و Death Stranding به تازگی وارد بازار شده‌اند و انتظار می‌رفت که این عناوین در بالای فهرست پرفروش‌ها قرار گیرند. اما عنوان GTA V که نزدیک به ۷ سال از عرضه آن می‌گذرد و هنوز هم جزو ۵ عنوان برتر دنیای عناوین رایانه‌ای است ظاهرا قرار نیست از فهرست عناوین پرفروش خارج شود و همواره به عنوان پرفروش‌ترین عنوان تاریخ دنیای عناوین رایانه‌ای قرار است در فهرست پرفروش‌ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

باک‌های خالی رانندگان استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آوازه ژئوپارک طبس به برلین رسید در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟