Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ولیعهد سعودی و نخست وزیر پاکستان روز شنبه در ریاض با یکدیگر دیدار کرده و درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی روز شنبه در دیدار با «عمران خان» نخست وزیر پاکستان درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری عربستان سعودی، در این دیدار که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، دو طرف درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های همکاری مشترک و چندین موضوع مهم مشترک صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه، «مساعد بن محمد العیبان» وزیر کشور، «خالد الحمیدان» رئیس اطلاعات کل و «نواف المالکی» سفیر عربستان سعودی در پاکستان حضور داشتند.

همچنین از مقامات پاکستانی «سهیل محمود» سرپرست وزارت خارجه، «رجا علی»سفیر پاکستان در عربستان سعودی و تعدادی دیگر از مقامات پاکستانی حضور داشتند.

از ماه مه سال جاری (اردیبهشت‌ماه) این چهارمین بار است که عمران خان به عربستان سعودی سفر می‌کند. او در ماه اکتبر، بعد از دیدار با محمد بن سلمان به ایران سفر کرد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 پاکستان عربستان سعودی محمد بن سلمان عمران خان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898010

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور