Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون وزیر ارتباطات در خصوص اظهار نظر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید به خبرنگار ایرنا گفت: باور ندارم آقای عارف که استاد ما محسوب می‌شوند چنین مطلبی را گفته باشند چرا که وصل اینترنت توسط شرکت‌ها تنها در حد نوشتن یک کد زمان می‌برد.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید درباره علت طولانی شدن قطعی اینترنت در اظهارنظری گفت: شاید دستور وصل اینترنت را داده بودند اما آنقدر تجهیزات و امکانات نداشتند که به راحتی آن را وصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اگر وزارت ارتباطات امکاناتی را فراهم کرده بود دیگر نیازی نبود شورای امنیت یک مرتبه ماشین چمن‌زنی راه بیندازد.

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به سئوال در مورد اظهارات دکتر عارف گفت: من چنین مطلبی از آقای دکتر عارف ندیده‌ام و به طرح آن توسط ایشان که استاد ما محسوب می‌شوند باور ندارم، چرا که وصل اینترنت توسط شرکت‌ها صرفا در حد نوشتن یک خط کد زمان می‌برد.

حسین فلاح جوشقانی اضافه کرد: ایشان به خیلی از مسائل پشت پرده‌ای که امکان طرح آنها در افکار عمومی نیست، واقف هستند.

وی ادامه داد: ساعت وصول دستورات شاک (شورای امنیت کشور) و ساعت وصل شدن اینترنت ثبت و ضبط شده است. باز هم عرض میکنم که باور ندارم دکتر عارف چنین موضعی گرفته باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اینترنت محمدرضا عارف وزارت ارتباطات قطع اینترنت قطعی اینترنت قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور