Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی شورابیل گفت: هیأت داوران بخش عکس، فیلم و فیلمنامه‌نویسی نخستین جشنواره استانی شورابیل معرفی شدند.

میردولت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اعضای هیأت داوری بخش عکس، فیلمنامه و فیلم نخستین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس شورابیل معرفی شدند.

وی ضمن معرفی هیأت داوران بخش عکس این جشنواره افزود: آقایان جاوید خدمتی، داور علایی، حسین ملی، محسن زارع و سجاد دادپور هیأت داوران بخش عکس جشنواره را تشکیل می‌دهند که تعداد ۹۵۸ قطعه عکس از ۶۳ عکاس در دو بخش حرفه‌ای و آماتور توسط ۵ نفر اعضای هیأت داوران به شرح ذیل مورد قضاوت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

موسوی عنوان کرد: شهنام سجودی‌زاده، سید ابراهیم جوادخانی، حمید عزیزی، یوسف یزدانی و سعیده عدلی هیأت داوران بخش فیلمنامه نخستین جشنواره استانی شورابیل را شامل می‌شوند. 

وی اذعان کرد: تعداد کل فیلمنامه‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره ۹۶ عنوان بود که پس از بررسی اولیه در دبیرخانه و حذف فیلمنامه‌های غیر مرتبط با موضوع و مغایر با مقررات جشنواره، ۵۴ فیلمنامه برای رقابت در این بخش انتخاب و توسط ۵ نفر از اعضای هیأت داوران به شرح ذیل مورد قضاوت قرار گرفتند.  

 دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی شورابیل تصریح کرد: در بخش فیلم این جشنواره نیز حمدالله اسکندری، عبدالله عزیزی، هایده مرادی، رضا جمالی و مرتضی عدلی‌ داوری این بخش را برعهده خواهند داشت.
  
 موسوی گفت: از بین نزدیک به ۵۸ فیلم رسیده به دبیرخانه جشنواره ۳۹ اثر در بخش‌های مختلف فیلم به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص ریز برنامه‌های این جشنواره اظهار کرد: نخستین جشنواره شورابیل دوشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور در مزار شهدای گمنام آغاز به کار کرده و به دنبال آن اردوی عکاسی خیابانی از شورابیل تا اسفریس(گذرگاه فرهنگی عالی قاپو) برگزار خواهد شد و به عکاسان منتخب این اردو جوایزی  در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی شورابیل ادامه داد: ساعت ۱۵ بعد از ظهر برنامه‌های اکران و نمایش با افتتاح نمایشگاه عکس و به دنبال آن مراسم افتتاحیه تصویری آغاز شده و بلافاصله از فیلم کوتاه "اینجا جایی برای فرود نیست" ساخته رضا جمالی رونمایی خواهد شد؛ همچنین جشنواره با اکران ۱۳ فیلم  برگزیده جشنواره فیلم شهر ادامه خواهد یافت و در سئانس بعدی ۱۹ فیلم از آثار رسیده به بخش مسابقه جشنواره اکران خواهد شد.

وی افزود: سئانس آخر روز اول جشنواره با رونمایی از فیلم کوتاه "سایه‌های سنگین کلاغ" ساخته بهنام اسداللهی و به دنبال آن تعداد ۸ فیلم از آثار برجسته انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به اکران عموم گذاشته خواهد شد.  

موسوی گفت: در روز دوم جشنواره مصادف با ۲۶ آذرماه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برای عکاسانی که روز اول در اردوی خیابانی حضور داشتند، کارگاهی با حضور داور علایی و جاوید خدمتی برگزار شده و به دنبال آن ۱۹ فیلم دیگر از آثار رسیده به بخش مسابقه به نمایش در خواهد آمد؛ همچنین پایان بخش برنامه روز دوم کارگاه نگاه در سینمای مستند با حضور فیلمساز برجسته کشور علی محمد قاسمی و در کنار آن نقد و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه خواهد بود.  

وی بیان داشت: چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ ادامه نقد و بررسی آثار بخش مسابقه صورت گرفته و از ساعت ۱۷:۳۰ جشنواره با آیتم‌های مختلف و معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نخستین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس شورابیل از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در سالن آمفی تئاتر پارک بانوان برگزار می‌شود و حضور در تمام برنامه‌های جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۷۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم داوران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی علمی ترویجی با موضوع مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی به همت دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

مهدی نصرتیان عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد و ناقد جلسه حجت الاسلام مهدی ساجدی عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث است همچنین مدیریت این نشست بر عهده حجت الاسلام محمد رنجبر حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث خواهد بود.

زمان برگزاری سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت، ساعت ۱۳ در محل قم، دانشگاه قرآن و حدیث، طبقه ۲، سالن جلسات است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085040 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • ببینید | تشریح مأموریت هیأت بلندپایه امنیتی ایران در اجلاس سن‌ پترزبورگ
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی