Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با اجرای طرح ملی احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، ۲۵۶ میلیون مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی در همدان صرفه جویی شده است.

او افزود: با اجرای این طرح ۳ هزار و ۴۸۳ حلقه چاه غیرمجاز تا پایان سال ۹۷ در شهرستان‌های استان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ستوده اضافه کرد: در شهرستان اسدآباد هزار و ۴۰۳ چاه غیرمجاز، در شهرستان تویسرکان ۳۴۰ حلقه چاه غیرمجاز، در شهرستان فامنین ۱۰۲ چاه غیرمجاز، در شهرستان‌های ملایر ۳۴۶، همدان ۵۰۷، بهار ۳۴۳، رزن ۶۷۷، کبودرآهنگ ۱۲۳۱ و نهاوند ۱۲۶ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شدند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد