Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:13:00 GMT

دیدار بن سلمان و عمران خان در ریاض

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۰۰۵

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در دیدار با عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در ریاض، پایتخت عربستان درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های همکاری مشترک و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

در این نشست فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه، مساعد بن محمد العیبان وزیر کشور، خالد الحمیدان رئیس اطلاعات کل و نواف المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از مقامات پاکستانی سهیل محمود سرپرست وزارت خارجه، رجا علیسفیر پاکستان در عربستان سعودی و تعدادی دیگر از مقامات پاکستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد بن سلمان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، اونجو کچه‌لی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه، در واکنش به پست وزیر امورخارجه اسرائیل در مورد دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در شبکه‌های اجتماعی گفت: "کسانی که باید شرمنده باشند، مقامات اسرائیلی هستند که نزدیک به 35 هزار فلسطینی را که اکثراً کودکان و زنان بودند به قتل رسانده‌اند."

وی با بیان این که تلاش اعضای کابینه اسرائیل برای تغییر دستور کار نتیجه‌ای نخواهدداشت، تاکیدکرد: "اولویت ترکیه، پایان دادن به کشتار غزه و برقراری صلح دائمی در منطقه با تشکیل کشور فلسطین است."

وی افزود:  فعالیت‌های‌ ترکیه در این راستا ادامه داشته و حقایق جنایات اسرائیل را آشکار خواهد کرد.

عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه نیز در واکنش به سخنان یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه اسرائیل علیه رجب طیب اردوغان با انتشار مطلبی در شبکه ایکس اعلام کرد: "این سخنان چیزی جز تلاش‌های اسرائیل برای سرپوش نهادن به قتل‌عام‌های خود در غزه نیست."

در ادامه این توئیت آمده است: "سخنان نامتناسب و بی‌جای وزیر امورخارجه اسرائیل علیه رئیس جمهور کشورمان چیزی جز تلاش این رژیم برای سرپوش نهادن به کشتارهای خود در غزه نیست. قاتلان کودکان با هر نوع تلاش برای برقراری آتش‌بس و صلح دشمنی می‌ورزند. به‌همین خاطر نیک می‌دانیم که سیاست برقراری صلح و آتش‌بس به‌رهبری رئیس جمهور کشورمان در تیررس این قاتلان است؛ ولی چه حاصل که هر کاری کنند، در مقابل بشریت محکوم شده و بالاخره روزی در برابر قانون پاسخ‌گو خواهند شد."

گفتنی است، یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار عکس رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در شبکه اجتماعی ایکس اظهارات توهین‌آمیزی بیان کرد.

 

دیگر خبرها

  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض