Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند. این رقابت‌ها البته از روز جمعه در برخی کشور‌ها آغاز شده است و قرار است فردا به پایان برسد.  

هفته هفدهم لیگ جزیره 

رقابت‌های هفته هفدهم لیگ جزیره از روز گذشته با برگزاری چند دیدار آغاز شد و تیم‌های مدعی از جمله لیورپول، لستر سیتی و چلسی به مصاف حریفانشان رفتند، این رقابت‌ها امروز هم با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سولسشر در نخستین دیدار که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می‌شود میزبان اورتون هستند.

آن‌ها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند، اما پس از پیروزی برابر منچستر سیتی در دربی منچستر انتظار‌ها از آن‌ها بالا رفته است و خیلی‌ها امیدوارند تا آن‌ها به برد بی دردسری برابر تیم نه چندان قدرتمند اورتون دست پیدا کنند. ۲ تیم البته برای این بازی نفرات مصدوم زیادی دارند که از جمله آن‌ها در جمع شیاطین سرخ می‌توان به لینگارد، روخو و پوگبا اشاره کرد.  

تیم‌های فوتبال تاتنهام و ولورهمپتون هم دیگر بازی امروز رقابت‌های لیگ جزیره را برگزار می‌کنند، این بازی هم از اهمیت زیادی برخوردار است، شاگردان مورینیو که از بدو حضور او همچنان نتوانسته اند به شرایط ایده آلی برسند می‌خواهند در این بازی برنده میدان باشند تا با کسب این ۳ امتیاز رتبه شان در جدول رده بندی را ارتقا دهند. البته تیم مقابل دست و پا بسته نیست و از تیم‌های خوب لیگ جزیره  است که به سختی برابر تیم‌های بزرگ می‌بازد، سفید پوشان لندنی برای این بازی که از اهمیت زیادی برخوردار است بازیکنانی، چون لوریس و اندونبله را در اختیار ندارند.  

مهم‌ترین بازی‌ این هفته رقابت‌های لیگ جزیره، میان تیم‌های فوتبال آرسنال و منچستر سیتی پیگیری می‌شود، شاگردان پپ گواردیولا از روز‌های آرمانی شان فاصله گرفته اند و حالا نه تنها دیگر رقیب جدی برای لیورپول محسوب نمی‌شوند، بلکه با شکستی که برابر منچستر یونایتد داشتند جایگاه دومیشان را از دست دادند و حالا در جایگاه سوم ایستاده اند. توپچی‌های لندن هم در طرف مقابل با ۲۲ امتیاز تیم نهم جدول است، آن‌ها پس از کنار گذاشتن اونای امری امیدوارند تا شرایطشان بهتر شود و لازمه این اتفاق هم پیروزی در این بازی مهم است.  

این دیدار از ساعت ۲۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود و از جمله مصدومان ۲ تیم و غایبان این دیدار می‌توان به سبایوس، ژاکا، په په، آگوئرو و  سانه اشاره کرد.  

هفته هفدهم لالیگا 

حساسیت در رقابت‌های لالیگا این روز‌ها بیشتر از همیشه است و تیم‌های مدعی نتایج خوبی می‌گیرند تا پیش از این هفته تیم فوتبال بارسلونا با ۳۴ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین رقابت‌های لالیگا بود آن‌ها در شروع این هفته هم توانستند ۳ امتیاز دیگر بگیرند و در آستانه ال کلاسیکو جایگاهشان را تثبت کنند. حالا رئال مادرید دوباره برای برابر شدن با این تیم باید در بازی امروزش برنده باشد و از سد والنسیا قدرتمند بگذرد.  

شاگردان زیدان در این بازی مهم و البته غیر خانگی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف حریفشان می‌روند، کهکشانی‌ها برای این بازی مهم بازیکنانی، چون هازارد، رودریگوئز، واسکوئز، مارسلو، آسنسیو و مندی را در اختیار ندارند که همین می‌تواند کار آن‌ها را برای این بازی سخت کند.  

برنامه رقابت‌های امشب لالیگا به شرح زیر است: 

ختافه - وایادولید (۱۴:۳۰)
سلتاویگو - مایورکا (۱۶:۳۰)
اسپانیول - بتیس (۱۸:۳۰)
سویا - ویارئال (۲۱:۰۰)

هفته شانزدهم سری آ 

رقابت‌های سری آ ایتالیا هم از روز گذشته با برگزاری ۳ دیدار نه چندان مهم آغاز شد، این رقابت‌ها امروز شاهد برگزاری دیدار‌های مهمی خواهد بود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند. شاگردان کونته در مهم‌ترین این دیدار‌ها از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه باید در زمین فیورنتینا با این تیم بازی کنند.  

اینتر با ۳۸ امتیاز صدرنشین سری آ است و با تیم دوم جدول رده بندی یعنی یوونتوس ۲ امتیاز فاصله دارد که البته فاصله مطمئنی نیست، آن‌ها باید برای تثبیت جایگاهشان برنده این بازی باشند و منتظر یک ناکامی دیگر از راه راه پوشان تورین باشند. شاگردان ساری البته نسبت به اینتری‌ها کار آسان تری در پیش دارند و باید در ورزشگاه خانگی خود از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از اودینزه میزبانی کنند، یوونتوس این روز‌ها بیش از همیشه نیازمند برد است و اگر می‌خواهد از غافله قهرمانی عقب نماند باید برنده بازی‌های پیش رو باشد.  

میلان بحران زده هم در دیگر بازی هم زمان  میزبان ساسولو است، آن‌ها با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند و امیدوارند با توقف احتمالی حریفان و پیروزی در این بازی تا ۳ پله صعوند را تجربه کنند. آتلانتا هم در دیگر بازی هم زمان میهمان بولونیا است. آ اس رم هم دیگر بازی مهم امشب را انجام می‌دهد. رمی‌ها باید در خانه از اسپال میزبانی کنند، این دیدار از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود.  

هفته پانزدهم بوندس لیگا 

رقابت‌های هفته پانزدهم بوندس لیگا از روز گذشته با برگزاری چند دیدار آغاز شد و این رقابت‌ها هم امروز با برگزاری ۲ دیدار دیگر پیگیری می‌شود. تیم فوتبال مونشن گلادباخ که تا پیش از این هفته با ۳۱ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها بود از ساعت ۱۸ باید در خانه وولسبورگ به مصاف این تیم برود. آنها با توجه به پیروزی شب گذشته لایپزیش به طور موقت به رده دوم جدول رده بندی آمده اند و اگر می‌خواهند جایگاهشان را پس بگیرند باید در این دیدار برنده باشند.  

تیم فوتبال شالکه رده سومی هم باید در دیگر دیدار امروز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف فرانکفورت بروند. آن‌ها می‌توانند با این برد فاصله شان با صدر جدول رده بندی کمتر کنند.  

هفته هجدهم لوشامپیونه 

تیم فوتبال پاری سن ژرمن همانند سال‌های گذشته با ۴۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لوشامپیونه هستند. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و رقیب جدی در فرانسه ندارند، پاریسی‌ها باید در مهم‌ترین بازی امروز رقابت‌های لیگ کشورشان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با سنت اتین بازی کنند.  

البته رقابت‌های امروز لوشامپیونه شاهد برگزاری ۲ دیدار دیگر هم خواهد بود که در نخستین آن تیم فوتبال بوردو از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میزبان استراسبورگ خواهد بود و لیون هم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف رن می‌رود.  

بیشتر بخوانید:

بارسلونا به دنبال تثبیت صدرنشینی / کار آسان لیورپول در لیگ جزیره

جدایی قرضی یوویچ از رئال مادرید

توافق نهایی سانچو با شیاطین سرخ

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره لالیگا سری آ بوندس لیگا لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پنج خرید از شش خرید تابستانی بارسا در مقطع پایانی فصل حتی نزدیک به آنچه انتظار می رفت نیز نبوده اند. 

فقط ایلکای گوندوگان ستاره بی چون و چرا بوده و در تیم جایگاهی ثابت دارد. ژوائو کانسلو هرچند در ترکیب ثابت بازی می کند ولی اشتباهات فردی او به قدری زیاد بوده که تردیدها در مورد حفظ او را افزایش داده است. فلیکس، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و اوریول رومئو همگی بازیکنانی ذخیره هستند. شوکه کننده بودن عملکرد تیم ورزشی بارسا انگار متوقف نمی شود.

کانسلو

شروع خوب، پایانی تردیدآمیز

پس از نیم فصل اول فصل که در آن بازیکن پرتغالی به دلیل بازی تهاجمی خود مورد تحسین قرار گرفت، ژوائو کانسلو به دلیل اشتباهاتش در برابر پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرکز انتقادات قرار گرفته است. او روی دو گل رئال و پی اس جی اثرگذار بود و حالا بارسا مطمئن نیست برای فعال کردن بند خرید 25 میلیون یورویی او اقدام کند.

ویتور روکه

بدون  یک دقیقه در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو

ویتور روکه که در بازار زمستانی به عنوان یک ذخیره مطمئن برای لواندوفسکی قرارداد امضا کرد، بسیار کم به میدان رفته و در مهمترین بازی ها اثری از او دیده نشده است. نه یک دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی و پی اس جی و نه در مقابل رئال مادرید او به میدان نرفت. ژاوی از عدم سازگاری او صحبت می کند.

اینیگو مارتینز

قربانی کوبارسی

قرار بود اینیگو به عنوان یک مدافع میانی چپ پا حضور بیشتری در ترکیب داشته باشد، اما با ظهور یک پدیده 17 ساله به نیمکت میخ شد. او در دو بازی از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و پاری سن ژرمن بازیکن تعویضی بود، در یکی بازی را شروع کرد و در دیگری به جای آرائوخو اخراجی وارد زمین شد.

ژوائو فلیکس

رافینیا جای او را گرفته است

ژوائو فلیکس آمار خوبی در بارسا دارد، هم در گل (10) و هم در پاس گل (6) اما او بازیکن تعویضی است و این را باید پذیرفت. رافینیای قدرتمندتر و سریعتر، جای او را گرفته است زیرا لامین یامال صاحب پست وینگر چپ است. در مقابل رئال مادرید، فلیکس از نیمه دوم به زمین رفت ولی کار خاصی انجام نداد. همچنان اسیر نفرین رئال. بارسا برای دائمی کردن قرارداد او نیز تردید دارد.

اوریول رومئو

از ترکیب ثابت تا نیمکت

اوریول رومئو در ابتدای لیگ در ترکیب ثابت به میدان رفت ولی به عنوان یک هافبک دفاعی انتظارات را برآورده نکرد و از ترکیب بارسا ناپدید شد. اخیرا دقایق اندکی به او بازی رسیده و خریدی کاملا ناموفق لقب گرفت.

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب