Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه روز یکشنبه با انتشار عکسی از سفر سال جاری میلادی آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به ایران نوشت: هفته جاری جهان شاهد یک رویداد مهم خواهد بود که سفر روحانی به توکیو است.

روزنامه در ادامه آورده است که سفر حسن روحانی به ژاپن و همچنین دیدار رییس جمهوری روسیه با همتای بلاروس و دیدار وزیر خارجه ژاپن از مسکو از مهمترین موضوعات و رویدادهای بین المللی هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه خاطر نشان کرد که روحانی روز ۱۹ دسامبر برای گفت و گو با آبه شینزو نخست وزیر ژاپن وارد این کشور می شود و دیدار مهم وی تا روز ۲۱ دسامبر ادامه خواهد یافت.

بنا به این گزارش آبه اعلام کرده است با استفاده از فرصت سفر رییس جمهوری ایران به ژاپن، برای حل و فصل موضوع توافق هسته ای و تنش بین آمریکا و ایران اقدام خواهد کرد.

چاینا دیلی نوشت که این نخستین سفر یک رییس جمهوری ایران به ژاپن از سال ۲۰۰۰ میلادی است.

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها ژاپن شینزو آبه حسن روحانی ایران توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاپن شینزو آبه حسن روحانی ایران توکیو ژاپن شینزو آبه حسن روحانی ایران توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!