Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@17:30:04 GMT

فیلم/ فرار عجیب قاتل ۱۸ ساله از دادگاه!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۲۴۲

‍‍‍‍‍‍

یک پسر ۱۸ ساله در روسیه که اقدام به قتل خواهر ۲۱ ساله‌اش کرده بود در دادگاه پا به فرار گذاشت. ماموران پلیس به سختی توانستند وی را دستگیر کنند.

دریافت 10 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین روسیه قاتل دادگاه پلیس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل مجنون پول دیه هم ندارد

فروردین سال ۱۴۰۰ گزارش یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. پس از آن مأموران به محل جنایت که خانه‌ای در یکی از روستا‌های ورامین بود رفتند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول مردی ۷۰ ساله بوده و در غیاب همسر و فرزندانش در خانه با ضربه‌های چوب به قتل رسیده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند. در نخستین گام مأموران به تحقیقات از خانواده و همسایه‌های او پرداختند. در ادامه مشخص شد زمانی که قتل رخ داده مرد جوانی به نام محمود که از بستگان مقتول بوده از خانه او بیرون آمده و با عجله از محل دور شده است.

با روشن شدن این موضوع محمود ۴۰ ساله ردیابی و بازداشت شد. او پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر قتل شد، اما با توجه به تناقض‌گویی‌های وی و به دست آمدن مدارکی مبنی بر ارتکاب قتل از سوی او به ناچار مجبور به اعتراف شد و در تشریح این جنایت گفت: مقتول شوهر خاله همسرم بود، اما حس خوبی به او نداشتم. خیلی مرموز و شبیه جادوگر‌ها بود. روز حادثه وقتی فهمیدم در خانه تنهاست به خانه‌شان رفتم و در فرصتی مناسب با چوب به جانش افتادم و چند ضربه به سرش زدم و وقتی دیدم او دیگر نفس نمی‌کشد به سرعت از خانه‌اش خارج شدم و فرار کردم.

از آنجا که متهم در مراحل مختلف بازجویی مدام اظهارات ضد و نقیض و عجیبی را مطرح می‌کرد، وی برای انجام معاینه‌های روانی و بررسی صحت عقلی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از بررسی‌های بالینی و معاینه‌های لازم در گزارشی اعلام کردند: متهم از سلامت روان برخوردار نیست و در هنگام ارتکاب جنایت جنون داشته است. از این رو مسئول اعمال کیفری خود نبوده است.

پس از اعلام این گزارش از سوی پزشکی قانونی، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و اولیای دم درخواست دریافت دیه را مطرح کردند. بعد از آن پرونده بار دیگر به دادسرا برگردانده شد، اما با تکمیل تحقیقات مشخص شد مرد زندانی نه تنها اموالی برای پرداخت دیه ندارد، بلکه علاقه‌ای نیز برای پرداخت دیون او وجود ندارد. از این رو اولیای دم درخواست کردند دیه از صندوق بیت‌المال پرداخت شود.

با پایان تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه رسیدگی به این پرونده فرزندان قربانی درخواست‌شان را مطرح کردند.

پس از آن پسر بزرگ مقتول به جایگاه رفت و گفت: ما می‌دانستیم که متهم مشکلات روحی دارد. یعنی در فامیل بیشتر افراد می‌دانستند او دچار مشکلات روحی و روانی است، اما فکر نمی‌کردیم مشکلش در حدی باشد که دست به جنایت بزند و پدرمان را بکشد و بعد هم اظهارات عجیبی همچون جادوگر بودن پدرمان را مطرح کند.

وی ادامه داد: او پدر پیر ما را بی‌رحمانه کشت. وقتی گزارش پزشکی قانونی آمد و معلوم شد که او دیوانه است و قصاص نمی‌شود ما درخواست دیه را مطرح کردیم، اما چون او وضعیت مالی مناسبی ندارد و نمی‌تواند دیه بپردازد از این رو از قضات می‌خواهیم با پرداخت دیه پدرمان از صندوق بیت‌المال موافقت کنند.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • چگونگی رفتار با کودک ۳ تا ۴ ساله
  • چگونگی رفتار با کودک 3 تا 4 ساله
  • مردی همسرش را به دلیل درخواست طلاق کشت
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد