Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جدول پخش برنامه‌های رادیویی صدا و سیمای مرکز زنجان یکشنبه ۲۴آذرماه به شرح ذیل می‌باشد:   نام برنامه:                                                                           زمان پخش:   خبر سراسری                                                                           ۰۸:۰۰
دوزدان                                                                                   ۰۸:۴۵
یاشاییش                                                                                  ۱۰:۰۰
اخبار                                                                                         ۱۱:۰۰
مسابقه ۰۲۴                                                                             ۱۱:۱۵
شریعت یولی                                                                          ۱۱:۳۰
عقیق و عتیق                                                                         ۱۲:۱۰
عقیق و عتیق                                                                         ۱۲:۱۵
کودک من                                                                               ۱۲:۳۰
گلگشت موسیقی                                                                 ۱۳:۰۰
نمایش هفته                                                                          ۱۳:۳۰
خبر سراسری                                                                          ۱۴:۰۰
اشارت                                                                                    ۱۴:۴۵
آوا و نوا                                                                                  ۱۵:۰۰
ناردنه لر                                                                                ۱۵:۳۰
خبر استان                                                                              ۱۶:۰۰
صدای ورزش                                                                         ۱۶:۱۵
کوک زندگی                                                                          ۱۶:۳۰
آیه‌ها و نکته ها                                                                      ۱۷:۰۰
پخش و اذان                                                                         ۱۷:۱۵
ما می‌توانیم                                                                         ۱۷:۴۰
عشق مدرسه سی                                                                 ۱۸:۰۰
اخبار استان                                                                          ۱۹:۰۰
کندیمیز                                                                              ۱۹:۱۵
دوزدان                                                                                ۲۰:۰۰
مسابقه ۰۲۴                                                                       ۲۰:۴۵
خبر سراسری                                                                      ۲۱:۰۰
قند و عسل                                                                        ۲۱:۳۵
آی ایشقیندا                                                                      ۲۲:۰۰
بازپخش یاشاییش                                                             ۲۳:۰۰
ناقیلاردان بیر ناقیل                                                           ۲۳:۴۰     انتهای پیام/ر  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو برنامه های رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان

علی بخشی‌ زاده درباره سهم کودکان از برنامه‌های رادیویی گفت: در نگاه اول کاملا طبیعی است که کودکان کمتر مخاطب رادیو باشند، اما این موضوع به معنای نفی سیاست‌گذاری‌های مناسب و بی‌توجهی به این بخش جامعه برای مدیران صدای جمهوری اسلامی ایران نیست و برای چهره‌سازی در این زمینه و البته تدارک برنامه‌های نشاط‌بخش و سرگرم‌کننده نیز برنامه‌ریزی شده‌است.

وی تاکید کرد: کار‌هایی که اکنون برای مخاطبان کودک و خردسال رادیو انجام شده، می‌توان به پیگیری جدی برای حضور خانم عذرا وکیلی به‌عنوان یک گوینده موفق در عرصه کودک و همچنین خانم نشیبا که به صورت تخصصی و ویژه در این زمینه فعال هستند، اشاره کرد که ان‌شاء‌ا... در این زمینه اخبار خوشی منتشر خواهد شد.

بخشی‌زاده ادامه داد: در مورد حوزه طنز و سرگرمی با برخورداری از چند برنامه در شبکه‌های دیگر و البته پرداختن تخصصی رادیو صبا به این مهم، دیگر نیاز به راه‌اندازی شبکه‌ای رادیویی نیست. در این زمینه هم رشد قابل‌توجهی مخاطبان برنامه‌های سرگرمی و طنز رادیو داشته است و توانسته مرجعیت خودش را در برنامه‌های نشاط‌آفرین حفظ کند و از طرفی همکاران خوبی را هم در این زمینه معرفی کرد. در همین شبکه رادیویی صبا؛ باشگاه طنزپردازان طراحی کردند که روز به روز چهره‌های بهتری هم در این حوزه معرفی می‌شوند.

معاون صدا خبری از راه‌اندازی یک شبکه رادیویی داد که در حال بررسی است، افزود: طرح شبکه رادیویی بانوان را به رئیس سازمان صداوسیما تقدیم کردیم و امیدواریم فرآیند آن طی شود. ایشان هم فرستادند نظر کارشناسی سیستم را بگیرند. امیدواریم سازمان صداوسیما به این نتیجه برسد رادیو بانوان را راه بیندازد که نیاز نیمی از کشور است. ورزش بانوان و مسائل خاص این اقشار در این شبکه پوشش داده خواهد شد.

او در پایان این گفتگو به ادامه همکاری بین سیما و صدا اشاره کرد و گفت: رادیو و تلویزیون خیلی در سال گذشته و فروردین‌ماه امسال با هم ارتباط داشتند. به‌عنوان مثال رادیو جوان و شبکه تهران با هم برنامه افطار داشتند و برنامه روز قدس هم تدارک دیدند که حکایت از یک برنامه‌ریزی‌های دقیق و هماهنگی کامل دارد. رادیو صبا و شبکه نسیم هم ارتباط تنگاتنگ و منطقی را دنبال کردند و تاکید می‌کنم این مسیر ادامه دارد.

معاون صدا درباره برنامه‌های این معاونت در ایام نمایشگاه کتاب اشاره کرد: حضور شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه کتاب و پوشش آن برای مخاطبان، زمینه‌ای مفید برای استفاده از تجربیات مختلف، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دریچه برنامه‌های رادیویی است. تلاش می‌کنیم امسال از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌مند شویم؛ بنابراین برنامه‌های متنوعی از سوی شبکه‌های رادیویی طراحی شده است.

وی افزود: رادیو با کتاب بسیار عجین است و فعالیت معاونت صدا فقط به ایام نمایشگاه کتاب ختم نمی‌شود، بلکه در طول هفته، شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌های متعددی درباره کتاب دارند. مصداق این جمله برنامه‌هایی با محوریت کتاب است که در قالب برنامه‌های مختلف با ناشران و نویسندگان مختلف به گفتگو می‌پردازند.

بخشی‌زاده با اشاره به فعالیت سامانه ایران‌صدا گفت: پایگاه کتاب گویای ایران‌صدا تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف را صوتی آماده کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. برای این اقدام از حضور هنرمندان بسیاری استفاده کرده است.

معاون صدا با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های رادیویی پیرامون نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: رادیو ایران برنامه «باغ هنر» را پخش می‌کند که اخبار نمایشگاه را پوشش می‌دهد. برنامه «تالار آیینه» از این شبکه تازه‌های نشر را معرفی می‌کند. برنامه «جام‌جم» با نویسندگان و شاعران به گفتگو خواهد پرداخت. برنامه «ایرانشهر» در بخش‌های گزارش مردمی از حال‌و‌هوای نمایشگاه می‌گوید. برنامه «ایران امروز» با حضور مسئولان به بررسی مشکلات صنعت نشر می‌پردازد. رادیو نمایش برنامه استودیو هشت را دارد. رادیو تهران با برنامه «کتابخوار» میزبان شنوندگان است. رادیو ورزش برنامه «یار مهربان» را روی آنتن دارد. رادیو جوان در ایام نمایشگاه برنامه «کافه رادیو» را هر روز اجرا می‌کند. برنامه نمایشگاه کتاب رادیو سلامت با نام «کتاب‌گرد» از گروه خانواده این شبکه پخش می‌شود.

بخشی‌زاده ادامه داد: کتاب فرهنگ رادیو فرهنگ ساعت ۲۰ تا ۲۱ با حضور برجسته نویسندگان و ناشران در این برنامه، گفت‌وگوی گزارشگران با غرفه‌داران، شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان از نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌های‌شان، صحبت مسئولان نمایشگاه برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌هایی که دارند و پاسخگویی به سؤالات و دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در قشر‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. برنامه ققنوس به معرفی کتاب، گفتگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر اختصاص دارد. صبح به وقت فرهنگ ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه در قالب گزارش اطلاع رسانی پخش می‌شود. «سرزمین من» هم بخش ویژه نمایشگاه کتاب دارد. رادیو معارف هم برنامه «عصر جوانی» را پخش می‌کند. همچنین از دیگر شبکه‌های رادیویی برنامه‌های متنوعی در حوزه کتاب پخش می‌شود که نام برنامه‌ها هنوز انتخاب نشده است.

دیگر خبرها

  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • روی خط رادیو
  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان