Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:48:16 GMT

پالایشگاه توتال در فرانسه آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۳۱۴

پالایشگاه توتال در فرانسه آتش گرفت

شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد تولید در پالایشگاه گانفرویل نورماندی در شمال فرانسه پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز ، شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد تولید در پالایشگاه گانفرویل نورماندی در شمال فرانسه پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت این پالایشگاه 253 هزار بشکه در روز است.

توتال اعلام کرد تحویل محصولات پالایش شده ادامه دارد و واحدهای پتروشیمی فعالیت معمول خود را ادامه می‌دهند.

 این آتش سوزی که در ساعت 3 بامداد به وقت گرینویچ در گانفرویل، بزرگترین سکوی پالایشی توتال در فرانسه آغاز شد، هیچ آسیب جانی به جای نگذاشته است.

 توتال اعلام کرد آتش سوزی اصلی مهار شده ولی شعله های ثانویه هنوز هم در بخش بالایی پالایشگاه می سوزند، البته تحت کنترل هستند. بررسی‌ها برای تشخیص دلیل این آتش سوزی آغاز شده است.

 فعالیت بخش هایی از این پالایشگاه زمانی متوقف شد که نگرانی در مورد کمبود سوخت در فرانسه افزایش یافته است. اعتراضات همگانی علیه اصلاح مقدار دستمزدها باعث این نگرانی شده است.

 دولت فرانسه روز جمعه اعلام کرد تمام پالایشگاه های کشور فعال هستند و علیرغم وجود مشکلاتی در ارسال تولیدات دو پالایشگاه، عرضه کافی سوخت به ایستگاه های پمپ بنزین وجود دارد.

 این شرکت اعلام کرد:« توتال هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا اطمینان دهد این آتش سوزی هیچ پیامدی برای زنجیره عرضه سوخت ندارد».

چرا 2020 یک سال بحرانی برای پالایشگاه ها خواهد بود؟پالایشگاه‌های مستقل چین بدون توجه به تحریم‌ها از ایران نفت می خرند

 انتهای پیام/33

R7586/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نفت جهانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت جهانی نفت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر

محمد پیکانپور٬ مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: عرضه و تقاضا باید به یک تعادل برسد و در همین راستا اقدامات لازم در زمینه واردات دارو در کنار تولید در سازمان غذا و دارو انجام شده است. 

وی ادامه داد: تامین فاکتور هشت از طریق شرکت های متخلف در حال انجام است و سازمان این ریسک را نکرده است که تامین دارو را تنها از یک شرکت انجام دهد. 

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: پالایشگاه اول ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار لیتر پلاسما و پالایشگاه دوم که در حال ساخت است، ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار لیتر پلاسما را دارد. مصرف آی وی آی جی حدود ۳۵ درصد  در کشور افزایش داشته است.

پیکانپور بیان کرد:  سهمیه ارزی دارو به چهار میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. ۱/۴۵ میلیارد دلار در حوزه دارو و مواد اولیه تا الان تخصیص یافته است.  صنعت داروسازی در جذب نخبگان توفیقات خوبی داشته است و الان ۴۰ درصد از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه دارو فعال هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران در ماه‌های اخیر
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • هشدار برای بازارهای جهانی سوخت
  • پالایشگاه عهده دار بازسازی کتابخانه آبادان